19 Ekim 2014 Pazar

KARISIK KIS SALATASI

KARISIK NEFIS KIS SALATASI

Bizim buralara KIS daha gelmedi ama Türkiye'de kar yagmis.Onun icin bu ismi aldi:)

Aksam olunca,mutfaktaki isik yüzünden sebzelerin rengi oldugundan solgun cikti.Masadaki görüntüsü ise harikaydi.

Havucu ,turpu rendeledim mor lahanayi bicakla incecik kiydim.Lahanayi tuzlayip,nar eksisi koyup bir süre beklettim.Sos olarak limon suyu,tuz ve zeytinyagi kullandim.

Sevdigim salatalar arasindadir.Hos,sevmedigim de yok gibi :))

Bugün,  harika bir Sonbahar günüydü.Parkta ve kosu kulvarinda kostuk.

14 yorum:

  1. bugün bol yağmurlu bir gündü burada :) dünden beri hiç mi durmaz yağmur :/
    salatan harika görünüyor.. afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Şulem, harika görünüyor. kırmızı lahana benim favorim. Çok severim kırmızı lahanayı. Evet , Türkiye çok soğuk bugün. Sana iyi geceler, öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayiliyorum rengine:)

      Iyi geceler,benden de kucak dolusu öpücükler.Sevgiler...

      Sil
  3. Cumartesi güzel degildi ama bugün sahaneydi.Bizim burada da bir baslamaya görsün günlerce yagdigi oluyor.Günesi özledigimiz oluyor.Insan ruhunuda olumsuz etkiliyor.Deprasyona sokuyor.Tesekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Salata olmadan masaya oturmayan biri olarak ,çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim.Kari-koca cok severiz salatayi ama oglum yemiyor :(

      Sil
  5. Ankara bugün günlük güneşlikti arkadaşım. Hem de sıcaktı, ama artık hızla soğuyor. Bu arada kış salatalarını da özlediğimizi senin salatayı görünce anladım, ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim Esra.Ben bunu yaz-kis yerim ki :)

      Sil
  6. Buralara kış gelmek üzere :D bir anda soğudu hava. Eline ve emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugüne yagmurlu giris yaptik bizde.Artik bir zaman böyle gider.Tesekkür ederim.

      Sil
  7. harika görünüyor afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bunlar da benim mideye biraz dokunuyorlar çok gazlılar yaaa :(

    YanıtlaSil
  9. Aksam gec yemek siskinlik yapabilir.Hassas mideler icin sorunlu olabilir,haklisin.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma