20 Ekim 2014 Pazartesi

SAGLIKLI ANTIOKSIDANLI ANTI AGING KAHVALTI VE NAR EN KOLAY NASIL TEMIZLENIR? SUSUZ YÖNTEM

NAR VE VITAMINLI SMOOTHIE

Bugün kahvaltim pek hafif ve saglikliydi.Nar ,cok sevdigim meyveler icinde. Yeni temizleme yöntemiyle daha cok tüketecegim kesin...Nar ve nar suyunun sagligimiza etkisi cok fazla özellikle kis aylarinda bol tüketmekte fayda var.Cok güclü antioksidanlar,anti aging maddeler iceriyor.

Nar ile birlikte yesil smoothie ictim.Icerisinde;

Kiwi püresi, Ananas suyu, Elma suyu, Muz püresi, Beyaz üzüm suyu, Yesil limon suyu, Ispanak, Isirgan otu  vardi. Smoothie hazir,satin aldim.Bu malzemeleri evde karistirip,el blenderi,smoothie makinalari ile  evde hazirlamak  da mümkün.


NAR NASIL KOLAY TEMIZLENIR? SUSUZ YÖNTEM

 
 Nar temizlemek biraz kirli biraz ugrastiricidir.Bazen ,sirf bu yüzden yemekten vazgeceriz.Bu yöntemle nari saniyeler icinde temizlemek cocuk oyuncagi :)                                                   
  
 
 
 

25 yorum:

  1. ay ne güzel temizledi adam :O
    ben temizlemem ki narı başkalarına temizletirim :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D sen git ders çalış biz sana ayıklarız diye diye onlar alıştırdı :)

      Sil
  2. Ben 3-4 yıl önce Jamie Oliverin programından öğrenmiştim. Gerçekten de çok basit. Ama ne var ki ben narı temizlemeden tek tek kabuğundan ayırarak yemeyi seviyorum. :-))
    Saygılar...

    YanıtlaSil
  3. ayy çok severim ama temizlemesinden dolayı yemiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Videodaki yöntem cok pratik ,bu kis insaallah bol bol yeriz.Denemelisin :)

    YanıtlaSil

  5. Narı çok severim. bunu deneyeceğim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar, sizi mimledim cevaplandırırsanız sevinirim:) http://thehelleaven.blogspot.com.tr/2014/10/mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MÜSAIT BIR ZAMANDA CEVPLAYACAGIM,TESEKKÜRLER.

      Sil
  7. geldi yorum yayınlıcam şimdi akşam, eve gidince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay,canim ya gelsinde yayinlamasinda olur. Bir gönderme sorunu yasiyorum.Wlan eskidimi ne yapti?,bilmiyorum.

      Sil
  8. ııh narla uğraşmak zor iş. ben direk 4 e bölüyorum üzerinden kemire kemire gidiyorum ayıklamıyorum yani heheh :)

    YanıtlaSil
  9. Pratik işleri çok seviyorum :) Denemem lazım.

    YanıtlaSil
  10. her sabah nar suyu içiyom ama evde kendim sıkmıyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nar suyunu arâda hazir aliyordum.Simdilerde kendim yâpmak istiyorum ama bkim nasil yapicâm :)
      Nair suyunu cok severim comta saglikli.Rengi desen ,sahane :)

      Sil
    2. yolda giderken sıktırıp içiyom ya sabahları çok seviyom valla :)

      Sil
    3. Büyük kolaylik,Istanbul gezimizde görmüstüm.Köse bucak her yerde vâr bu büfeler.Bizim burda yok.AVM lerinde var ama cok pahalilar.Sanslisiniz :)

      Sil
    4. Afiyet olsun bu arada :)

      Sil
  11. TIFIL TIGFIL BLOGUNDAN DA DART ÖDÜLÜM GELMIS,LINKINI PAYLASTIM POSTTA.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma