18 Ekim 2014 Cumartesi

MIM : SARKILI TÜRKÜLÜ


1 - Müzik denilince aklınıza gelen ilk kelime
Rahatlama...

2 - Hic müzikten bıktığınız oldu mu? Dinlemeye ara verdiğiniz ?
Evet,basim agridigi zaman ...

 3 - Hayatiniz boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterini odanıza astığınız fan dediğimiz türden?
Hayir,olmadi.Gencligimde zaten istesemde yapamazdim...Bundan 30-35 sene önce ,üstelik kiz cocugu olarak...

4 - Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Hayir, sessizligi tercih ederim.

 5 - Cok klasik olacak ama yine de sormak istiyorum.sizin türünüz hangisi?
Kulagima hos gelen ,her müzigi dinlerim.

6 - Asla dinlemem dediğiniz bir tarz
Opera,istisnalar haric.

7 - Bir şarkıcı olmak isteseniz kim olmak isterdiniz?
Sarki söylemekten cok dinlemeyi tercih ettigim icin böyle bir hayal hic kurmadim.

 8 - Imkaniniz olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi değiştirmek isterdiniz?
Block flüt.Cocuklar ve evebeynler icin iskence gibi :)  Ilkokulda ,her cocugun bir müzik aleti calabilmesi icin, müzik derslerinde  imkan saglanmasini isterdim.
Keybord,piyano,mandolin,keman...

9 - Bu benim şarkım dediğiniz bir şarkı var mı?
Hayir ,yok.

10 - Tv 'lerde bol bol yayınlanan talk show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsedelim..
 Yillardir Türk Tv'sinden uzagiz.11 seneye yakin türk Programi seyretmedik.Simdilerde kablolu yayin var ama cok nadir kullaniyoruz ve baktigimizda da zevk alamiyoruz...O yüzden bu programlar bizi tatmin etmiyor, seyretmiyoruz.Internet radyolari ciktigindan beri ,türkce müzik ihtiyacini radyodan karsiliyoruz.

11 - Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim?
Mankenler diyeyim.

Kreatif Baskan ve Dr.Coffee'den Döküntülerden gelen mimi bende , bu mimi yapmayan Blog arkadaslara gönderiyorum.Cevaplamak isteyen herkese acik...Sevgilerle...
Mutlu hafta sonlari...

10 yorum:

  1. cevapladığın için çok teşekkür ederim :) 10.soru için aynı düşüncelere sahibiz :) çocukları zorlayıp dersten soğutacaklarına tercihi onlara bıraksalar daha güzel olur..

    YanıtlaSil
  2. Şule m... Mim'lendiniz efendim... eğlenceli sorular için hemen Kafa'ya! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim cok ilginc.En kisa zamanda blogta yayinlancak,tesekkürler.

      Sil
  3. sen de mi blok flüte taktın kafayı , ay zavallının ne suçu var yaa heheh :) mandolini koymana çok sevindim heyooo !!! zira bu konuda çoküzgün bir mandolinciyim hatta blogumda bununla ilgili bir post bile yazdım o denli *-*
    Çok teşekkürler mim cevapların için <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oglum evde flüt calarken Cektigimizi ben bilirim :)
      Piyanoda calabiliyor ,ama flütü sevmemisti .
      Zamanim olunca okuyacagim.Bir sey degil,sizinkiler gibi müzikal olmadi ama :)

      Sil
  4. Çok kısa ve net cevaplar vermişsin.Harika olmuş. Kitabı sakinken okumak da güzel ama,müzikle okursan o müziği bir zaman sonra herhani bir yerde duyunca okuduğun kitabı hatırlamanı sağlar.Bu çok hoş bir duygu,inan bana. :) Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sey degil Asli.Bakalim,bir ara denerim :)

      Sil
  5. mrb zıyaretıne teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sey debil,bende iade-i ziyarete tesekkür ederim.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma