31 Ekim 2014 Cuma

SIZDE FARK ETTINIZ MI?




Bir cok Blogger tarafindan ,Ekim ayı meme kanseri farkındalık ayı dolayısıyla yapilan bu mime,ben yine kendimi mimleyerek katiliyorum.Bu tabii ki sadece ekim ayiyla kalmamali.Itiraf ediyorum ,bu kontroller aliskanlik haline gelmedi bende.Allahtan ,kadin doktorundaki düzenli kontroller var.Ama bu  da yeterli degil, her ay kendimizi kontrol etmemiz gerektigini biliyorum ve kendime bunu hatirlatacak bir not düsmeliyim takvimime ya da cep telefonuna..

5-6 sene evvel mamografi cektirmistim.Gögüs üzerindeki ,nefes borusuna yakin bir yerde sertlesme hissediyordum,sürekli olmasada ,arada kendini belli ediyordu.O zaman kullandigim,dogum kontrol haplarinin yan etkisinden (iclerinde kanserde vardi,düsük ihtimal olsada) süphe ediyordum.Sonuclar temiz cikmisti,süt damarlarinin daralmasi,sertlesmesi gibi bir seydi.Ilaci biraktiktan sonra kayboldu.
 
Kasim ayinda kontrolüm var.Sadece gögüs degil,rahim agzi kanseride.Ikisini bir kontrol ediyorlar.

 

Sadece ekim ayinda degil 12 ay pembe olsun her yer .Allah  bizi bu kötü hastaliktan korusun,olanlarada acil sifa versin.Amin...

Hayirli Cumalariniz olsun.


15 yorum:

  1. En çok ihmal ettiğim şey. Itiraf ediyorum. Ailede Nasılsa yok diye erteliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle etkinlikler ile hatamizin farkina vâriyoruz.Bir an önce gitip,kontol olmali.

      Sil
  2. Bende her yıl smear testi yaptırım ama mamografi hiç çektirmedim sanırım artık zamanı geldi dilerim hiç kimse bu kötü hastalıklara yakalanmasın.. iyi hafta sonları Şule.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah korusun,güzel dileklerine katiliyorum.Sana da güzel hafta sonlari dilerim Meltem .Sevgilerle.

      Sil
  3. amin. Allah 'ım hepimizi korusun kötü hastalıklardan da kötü olan her şeyden de . çok güzel bir paylaşım tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duamizi Allah kabul etsin.Biraz korksakta ,gidip ön kontolleri yaptirmak lazim.Bu MIMI hazirlayip,dagitanlarada,etkinlige ktilanlarada tesekkürler ederim.Sade ve Derin de okuyunca bende katilmak istedim.

      Sil
  4. Amin. İyilikle karşılaştırsın Allah hepimizi, hasta olanlara da umut ışığı versin.

    YanıtlaSil
  5. Bence de sadece 1 ay değil her zaman farkındalığımız yüksek olmalı. Önceden tedbir almak hepimiz için çok önemli, ben hiç ihmal etmiyorum herkesin de böyle yapması gerektiğini düşünüyorum.
    Hasta olanlara acil şifalar, olmayanları da Allah korusun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ,Amin,Google de Brustkrebs- meme kanseri diye aratinca görüntüler korkunc.Allah korusun...

      Sil
  6. Ne güzel yazmışsınız sadece ekim değil her ay pembe olsun diyerek.Mime katılınız ve duyarlılığınız için teşekkür ederim .
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,biraz gec oldu ama olsun.Sizede tesekkürler.

      Sil
  7. çok çok geçmiş olsun bize iyi haberleri ver ama sonaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel yazı için teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ziyaretin icin tesekkür ederim Sena...

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma