26 Ekim 2014 Pazar

UNSUZ YAGSIZ SÜPER BADEMLI MUFFINS - DIYET MUFFINS

  

bademli cupcake,yagiz cupcake,unsuz cupcke,sulemcafe
UNSUZ YAGSIZ BADEMLI MUFFINS
Canimiz ,cayin kahvenin yaninda bir seyler yemek isteyince yiyebilecegimiz saglikli bir alternatif.
Kekleri, kurabiyeleri cok seviyoruz,yiyincede genelde sucluluk duyup pisman oluyoruz.Iclerindeki beyaz un,beyaz seker,yag,cikolatasi,findigi,fistigi,vs..bir araya gelince kalori yüklemesi oluyor vücudumuza.
Arada hafif  ve saglikli alternatiflerinden yaparak kendimizi mutlu edebiliriz.Aynen bu tarifteki gibi.Benim cooook hosuma gitti.Tam emin degildim sonuctan .Malzemesi az.Cesitli tariflerden sentez oldu.Kolay bulunacak malzemelerden olsun istedim.
Sonuc benim icin harika ve bu tarifin kardesleride gelecek ,yine sentez.Güzel olduklarinda yayinlayacagim.Kisin cayimizi,kahvemizi saglikli kekler,muffinlerle beraber yudumlayacagiz insaallah :)
Seker yerine steviya kulanacaktim ama denemek isteyenler bulabilirmi diye vazgectim.

MALZEMELER :
3      yumurta,oda sicakliginda
1      cay bardagi pudra sekeri,
200  gr.  + 2 yemek kasigi Badem unu (cekilmis badem),
1/2   cay bardagi süt,
1      tatli kasigi Natron,karbonat,
1      cay kasigi kabartma tozu,
1     tatli kasigi kakao,

YAPILISI :

Yumurtalar 3-4 dk. mikserle cirpilir.
Badem unu,süt,karbonat ve kabartma tozu konup,tahta kasikla karistirilip  4 Silikon Muffins kaliplarina üsten yarim parmak bos kalacak sekilde konur.
Artan hamura kakaoyu ekleyip,karistiriyoruz,istenirse 1 yemek kasigi süt eklenebilir.
Kakaolu karisimi diger 4 Silikon kaliba konur.
160 derecede (Turbo) önceden isinmis firinin orta katina konup 20-25 dk. Pisirilir.
Kürdan testi yapildiktan sonra cikarilir.
Biraz soguduktan sonra ,kaliptan cikarilir.

*  8 Muffins cikti.Isteyen hepsini sade yapabilir,ben degisiklik olsun diye kakaoda ekledim.

* Ben hafif tatli yaptim,isteyen biraz daha fazla seker ekleyebilir ya da üzerine pudra sekeri serpebilir.

* Yukardaki Fotograf bugün,gün isiginda cekildi.Asagidakiler dün aksam ,oda isiginda.


FIT MUFFINS
 

KAKAOLU VE SADE BADEMLI CUPCAKES

DIYET YAPANLAR,KILOSUNA DIKKAT EDENLER,BÜRODA CALISANLAR ,ÖGRENCILER ICIN IDEAL BIR ARA ÖGÜN OLACAGI KANISINDAYIM.BADEMIN KENDI YAGI,BESLEYICI DEGERLERIDE GÖZ ÖNÜNE ALINIRSA  BENIM ICIN SAGLIKLI BIR SECENEK...
ICINDEKI SEKERE GÖZ YUMDUM...



16 yorum:

  1. Ellerinize sağlık bir tadımlık aldım ♥♥:))

    YanıtlaSil
  2. Görüntüleri bir harika eminim tadı da müthiştir :) Çok da sağlıklı bende böyle lezzetler denesem iyi olur :) Ellerine sağlık Ablacım :) Her zamanki gibi döktürmüşsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Döndünmü Sinem?
      Tesekkür ederim canim.

      Sil
    2. Hayır ablacım henüz dönmedim, bizim tatil bu sefer çok uzun oldu daha doğrusu aslında tatil olmaktan çıktı :) Şaka bir tarafa biraz da ailemle ilgilenmem gerekti... Hayırlısı ise aralık da evimde olucam.

      Sil
  3. Ne güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Şuleciğim! Senin bu şahane tariflerinden ve blog dünyasından uzak kaldım bir süredir :((

    Yazmak için zaman bulabilir miyim bilmiyorum, uğraşılarım çogaldı. Yazamasam da hiç değilse takip etmeye çalışacağım bundan böyle. Özellikle senin motivasyon kaynağı yazılarını özledim.

    Çok öpüyorum, sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerelerdeydin Sevgi?

      Su sira motivasyonumuzu yükseltme zamani degil Mi? Haklisin.

      Yazdigina cok sevindim..Bendende kocaman sevgi ve saygilar.

      Aslinda eski gruptaki arkadaslarin hepsini özledik ,onlardânda bir ses ciksa keske.

      Terazi,Yorgun cadi,Ömür ve digerleri....

      Sil
    2. Canım çok haklısın motivasyon zamanı:))
      Biraz önce Sıknny'e uğradım o da aynı arkadaşları özlediğini yazıyordu...
      Ben de aynı şekilde merak ediyorum ve özledim.
      Aramızda telapatik bir bağ mı oluştu ne :)) Belki onlar da hissedip yazarlar. Sevgiler...

      Sil
  5. Ellerinize sağlık görüntüsü de güzel oluyor. Ben diyabet hastası olarak toz tatlandırıcı ile deneyebilirim.

    YanıtlaSil
  6. amaniin bu neeeee yenmez buuuu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yendide bitti bile,tavsiye ederim.Harikaydi :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma