23 Ekim 2014 Perşembe

SAGLIKLI KAHVALTILIKLAR





saglikli kâhvaltiliklar,diyet kahvaltisi ,sebzeli alkali kahvalti
SAGLIKLI KAHVALTILIKLAR


SAGLIKLI ARA ÖGÜN
 Sebze suyu:Domates suyu, havuc suyu, kerevizsuyu,
tuz,sirke,biber,pirasa,sogan,rezene,maydanoz,tere,chili biberinden olusuyor.
Acili yazsada dilim hic yanmadi.Bu tür sebze sularini is yerlerinde,okullarda ara ögün olarak icerek sindirim sisteminize bir iyilik yapmis olursunuz.



BEYAZ PEYNIRLI YUMURTALI VE BIBERLI CAVDAR EKMEKCIKLERI
  Ekmekler bir gün önceden kalmisti.Firinin izgarasinda, üstü pisirildi.Nefis,nefis....

BIBERLILER BENIMKILER


YUMURTA PIYAZI
Bugün kahvaltida yedik.Son iki hafta icinde bu ücüncü...Calisirken ve okullar acikken beraber kahvalti yapma imkanimiz olmuyor.Izinde olunca, tabii gec kalkiyoruz ve kahvaltida gec saatte yapiliyor.

17 yorum:

  1. Sebze suyunun içinde neler varmış öyle Şule? buralarda yok böyle şeyler...tek tipi mevcut...Domates suyu..:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebze suyu icin makinalar varmis,benim yok.Cokta gerekli görmüyorum.Posasiyla yemek daha saglikli.Ama arada böyle icebilmekte güzel.Evde sebze secenler olunca insan hepsinden alamiyor.

      Sil
  2. Ne güzel olmuş bu kahvaltı ya :) ben yarım domates 4 zeytin ve bi tahıllı simitle geçirdim sabah kahvaltımı. Misafirin olmak isterdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyettemiyiz?

      Evde olunca yeniyor.Normal zamanlarda bizdede pek farkli olmuyor.Bazen meyveli,bazen smoothieli,cogunlukla peynir ,zeytin,domates,salatalik.,cavdar ekmekli,yumurtali.
      Ogluma kalsa her gün balli tost yiyecek :)

      Buyur gel bana, börekler acarim sana :))

      Sil
  3. ay acıktım yaa bunlara bakarken çavdar ekmekli olana bayıldım :) eline sağlık baya bi azimlisin Şule sen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, en sonuncu san göre degil biliyorum.Cavdar ekmeklisi,en güzellerinden.Aksama bile yapilir yaninada salata ,oh,mis!

      Sil
  4. Ekmekler harika görünüyor : )

    YanıtlaSil
  5. yumurta mevzu bahisse gerisi teferruat :D allamaya pullamaya da gerek yok, her türlü gideri var-pişmek şartıyla- :)
    sebze suyu iyiymiş ama sıkıldıktan sonra içindeki lif miktarı azalmaz mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet azalir,o yüzden arada icilebilir.Sertac'a yazdigim yorum cevabinda belirtmistim.

      Onun yerine sebzenin kendisini yemek daha yarârli.Bu yaninda tasimak icin,yolda ,iste,hemencecik hüpletmek icin iyiymis :)

      Meyve sulari daha kalorili,sekerli bu bulunabiliyorsa,arada bir alternativ olabilir sanki.

      Sil
    2. evet arada değişiklik için çok sağlıklı olur :) meyve suyunu bıraktım artık :P
      buralarda yok böyle şeyler maalesef :/ olsa da içine sebze hariç her şeyi koyarlar T_T

      Sil
  6. şu sebze suyunu yapayım yaaa. içine belki kivi suyu da atılabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Smoothielerde sebze ve meyve karisimi olabiliyor.Kiwide olur,portakal,mandalinde.Sebze suyu
      Icin alat varsa deneyebilirsin :)

      Sil
    2. Merhaba Şule ablacım mis gibiymiş kahvaltı elimi uzatıp bi dilim alasım geldi biberli ekmekten :))
      Evergreen

      Sil
    3. Haftasonu yaparsin artik :)

      Sil
  7. Sebze suyunun içindekinleri görünce, hiç bu kadar sebzeyi yan yana görmemiştim, diyesim geldi. :)))
    Ben sağlıksız beslenme uzmanı, sense sağlığın vücut bulmuş hali. :) Darısı başıma, ne diyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Disiplini el biraktigimda oluyor :)
      Dikkat etmeye calisiyorum :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma