27 Ekim 2014 Pazartesi

YEME ICME MIMI


MERCIMEK KÖFTESI
Kendi kendimi mimledim :))


En sevdiginiz yemek ?
Zeytinyagli yaprak ve lahana dolmasi,az pismis Steak, kisir,mercimek köftesi, somon baligi, uzayip gider ki :))

SÜTLAC

En sevdiginiz tatli ?
Cheescake,sütlac...

Siz cocukken anneniz size...
Icli köftenin icine para saklardi,bizde bulmak icin yaris ederdik..

Cocukken de simdi de..
Yemek yemeyi severim :))

Yemegi sevdiginiz ilginc seyler ?
Mumbar dolmasi (Bagirsak dolmasi):Annem yikaya yikaya kar gibi yapardi,iki-üc gün...20 senedir yemedim ,sanirim en ilginci bu.

Türk mutfagi disinda sevdiginiz mutfak ?
Belli bir mutfak yok,her mutfagin kendine has ,güzel yemekleri var..

Allerjiniz ?
Son zamanlarda eksi meyveleri yiyince dudak kenarlarim catliyor.Ananas,mandalin,limon suyu...dikkat etmeye calisiyorum yerken.

Kitap okurken,film izlerken vs.elinizin altinda bulunmasini istediginiz seyler ?
Kitap okuma öncesi kahve icerim,okurken degil,kahve soguyor ya da okumaya ara vermeyi sevmiyorum.Film izlerken cekirdek ve kahve olacak,bizimkilerin cipsine ortak olurum :)

En sevdiginiz meyve ?
Hepsi, ama Orman meyveleri,nar ve burda bulamadigim sulu ,tatli kocaman seftaliler ile yas mor incir basi cekiyor...

En sevdiginiz alistirmalik..
Findik ,cekirdek,kabak cekirdegi...

En sevdiginiz icecek ?
 Ginger Ale ve Fritz -Limo kavunlu ,en sagliklisindan  tuzlu Ayran ve smoothies.
Asla yemeyecegim  ve icmeyecegim dediginiz dediginiz seyler ?
Raki,bira kokulari bile bidemi bulandiriyor.Yemek konusunda Allah kimseyi aclikla imtihan etmesin,büyük konusmamak lazim...

Sonsuz tane de olsa yiyeceginiz sey ?
Cilek,yaban mersini,cekirdek...

Corbalarin krali ?
Et ya da tavuk suyuna kirmizi mercimek corbasi...

NEFIS KAHVALTI
Kahvaltida tercih ettiginiz sey ?
Cavdar ekmekcigi,zeytin,peynir,domates,salatalik...

Acken ben...
Halsiz,mutsuz biri...

Bir keresinde yemek yerken ?
Cocuklugumda ,ekmek yerken disim icine takilip,düsmüstü ve domates yerken icinden cikan tirtil ,ihiiiiiiih!

Bu mimi sevdiyseniz,sizde kendinizi mimleyin :)
Aklima biri geldi,bakalim....

15 yorum:

  1. kendi kendini mimledin ha ? hahha çok tatlısın.
    aa bak o mumbar dolmasını ben de yemiştim. ne zahmetli bir iştir o yaa ben de küçüktüm ve yıllardır yemiyorum .
    İçli köftede para çok ilginçmiş yaa :) ee bulana kadar çatlayan kadar mı yiyodunuz :) iyi taktikmiş bak annendeki ;) çok keyifli bir mim olmuş şekerim<3<3<3 *****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim .Aslinda deeptone bana söylemisti,böyle bir mim var,sana yakisir diye :)

      Sil
  2. Çok güzel bir mim olmuş,aslında böylelikle birbirimizi tanıyoruz ne güzel...benimde en sevdiğim yiyecekler fındık,çekirdek,kısır ve bulgur ürünleri....aslında herşeyi seviyorum,yemek yemeyi seviyorum...ama sen ayarını kaçırmadığın ve spor yaptığın için fitsin...ben öyle değilim...özellikle akşamları yüklenmemek lazım yemeye ama ben yapıyorum...hiç ve asla yemeyeceğim yiyecek bal..minicik yalasam dahi 3 saat mide ağrısı çekiyorum...allerjik ve atopik bünyeli olduğumdan dokunuyor...sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülincicim bu belki bir ilk olur,seni mimlemek istiyorum :)
      Gerci ,burda yazmisin ama ,senin sayfanda yayinlarsan dâha cok kisi okur .Zamanin varsa bekleriz :)

      Sil
  3. bende bir ödülünüz var:))
    http://mutlubaharailesi.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulleri-premio-dardos-sahiplerini.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkür ederim.Postumu güncelledim :)

      Sil
  4. Konu yeme icme olunca hemen bende atladim. Mercimek koftesi ve yaprak sarma ortak noktamiz. afiyet olsun..Birde yemek yapma konusunda usengec olmasam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam yemek severler icin bu mim :)
      seninkinide okudum,iyiki yapmissin tesekkürler.

      Sil
  5. Günün sporu ,3 Mile Slim & Sleek Walk - Walk Away The Pounds Leslie ile yapildi.Birazda squat yaparsak tamamdir.

    YanıtlaSil
  6. :) çekirdek benim aklıma gelmemişti :)
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. yemekler tatlılar ha haaaa bendensiiin :) içli köftenin içine para mııııı aaa çok tatlııııı yaaa yerim annenii :) mumbar ben de bi kerecik yedim ya evet pek yapılan bişi olmamalı :) içecek fotosu uffff bayılırıım onaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizi bu güzel havalar degil bu güzel yemekler mahvetti :)))

      Sil
  8. Anneni çok yaratıcı buldum.:)) İçli köfte ve para. Ginger ale o da değişikmiş. Senin ilerleyen yaşlarını düşünemiyorum. Yahu ısırırsam, dişim içinde kalırsa falan filan. Ben bunu çocukken yaşamıştım. :D
    Bu mim de iki soru farklı. Biri alerji diğeri de kitap okurken elinin altında ne var? Bunlar benim mim de yoktu.. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ziyaretin ve zaman ayirip okudugun icin tesekkür ederim :) Bende ...

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma