25 Ekim 2014 Cumartesi

HAYAT MIMI


Bir mimdir, iki mimdir, üc mimdir :))
 Sevgili okurlarim, sevgili blogum bugün ,Helleaven, blog arkadasimizdan gelen mimin cevaplariyla sizleri basbasa birakiyorum :))

Bu aralar hayatında neler oluyor, seni nasıl etkiliyor bu olaylar?
-Oglumun futboldaki basarisi ,bizi cok  heyecanlandirip ,mutlu etti.Insaallah devami gelir.

Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor? 
-  Hayat güzel ,yasamak güzel bütün zorluklarina ragmen.Elimden geldigince saglikli beslenmeye,
spor yapmaya gayret ediyorum.Kücük seylerden mutlu olmayi bilmek lazim...

Kendini bir kenara çekip, düşündüğün oldu mu? 
- Elbette.Özellikle ansizin cikan saglik sorunlarindan sonra insan daha cok kafa yapiyor.

Nefret duyduğun bir alışkanlığın var mı? 
-Utangacligim ve iradesizligim (sevdigim yemeklere karsi ) .

Bu hafta içinde neler yaşadın?
-Izinli oldugum icin ailecek hem tembellik yaptik hemde spor :) Bakiniz,merdiven cikma...

Hayat? 
-Süprizlerle dolu.
Son zamanlarda bir değişikliği uğradığını hissediyor musun?
-Evet,yaslaniyorum galiba.

Hayattan beklentilerin neler? 
- Her seyin basi saglik,gerisi azim olunca elde edilecek seyler.Esimin ,cocogumun ve benim,saglikli sekilde hayatimizi sürdürmek.Allaha sükür ,halimizden memnunum.
Oglumun geleceginin pürüzsüz sekilde yolunda gitmesi.

Zamani olan ve simdiye kadar mimlenmemis arkadaslari mimliyorum.Yaparsaniz haber verin okumaya gelelim :)
Sevgilerle,iyi hafta sonlari dilerim...

5 yorum:

  1. Firinda saglikli Muffins pisiyor,güzel olursa yayinlarim :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel azimlisin böylee spor diyet... küçük şeylerle mutluluk felan ;) böyle mimini okuyunca bir yumak mutluluk okuyo gibi oldum ;) <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allaha sükür...
      Oglumla beraber olmadik seylere kahkayla gülüyoruz,her gün ,kücük cocuklar gibi .Yüzümde gülme kirisiklari kuvvetleniyor.
      En cokta,oglumun gün icinde gelip sarilip ,yanaklarimdan öpmesi,ben Kimi cok seviyormusum diyerek ,annecigim demesi,mutlu olmam icin yetiyor.Ben bunu yapamadim hic...

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma