7 Ekim 2014 Salı

DETOX HAFTASI SAGLIK ICIN BESLENME GÜNLERI



YAGSIZ BALLI CAVDAR EKMEGI +SEBZE +LIMONLU KARANFILLI
YESIL CAY
 



YARIM LIMONLU SU ILE GÜNE BASLAYALIM


Su an sanirim cogumuzun, böyle bir detox haftasina ihtiyaci var degil mi?

Gerci ben cok fazla et ve tatli tüketmediysemde, yinede ister istemez atistirmalar oldu ve bu ayin sonunda calistigim sirkette Bruch davetiyesine katilacagim,o yüzden o zamana kadar daha bilincli beslenmeliyim :)

Daha öncede takip ettigim saglikli beslenme listesinin detox haftasini ve ilk kez yapacagim bu listeyi dikkate alarak uygulayacagim detoxu.Zaten kaynak ayni, güvenilir...Haftasonuna kadar,yesil corba günlerini uygularsam ,sizlere bildiririm.

HAYVANSAL PROTEIN BIR HAFTA BOYUNCA YOK!
SEKER YOK!
BEYAZ UN YOK!
TUZ,EN AZ DÜZEYDE (OLMASA DAHA IYI )
DETOX SULARI,DETOX CAYLARI,MEYVE,BOL SEBZE,ESMER PIRINC,BULGUR,MAKARNA,PILAV,EKMEK VAR!
SEKERSIZ CAY VAR!,KAHVE GÜNDE EN COK BIR FINCAN! (OLMASA DAHA IYI)
BAKLIYAT HAFTADA IKI KERE OLABILIR!
ARA ÖGÜNLER VAR.
BITKI CAYLARI ,HANGISINI SEVIYORSANIZ ONU ICEBILIRSINIZ ; IHLAMUR,YESIL CAY, KUSBURNU, REZENE-KIMYON-ANASON, NANE,PAPATYA,LIMON, ISIRGAN, MATE,VS...

GÜNLÜK SPOR AKTIVITESI SART :) EN AZINDAN YÜRÜYÜS...

Bugün ilk gün,hadi kolay gelsin bana.Saglik problemi olmayanlar rahatlikla uygulayabilir...
Gün icinde yediklerimden ,ictiklerimden resimler yüklemeye calisacagim...

15 yorum:

  1. 7 tane zeytin yenildi kahvaltida,tabaga koymamisim :)

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun, sağlık ve şifa olsun : ) Bahsettiğim listeyi buldum, sende zaten güvenilir bir liste var. Ben bahsetmiş bulundum, paylaşayım istedim. çok sevgiler. http://umayvillashop.com/blog/detoks-diyetim/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla liste göz cikarmazki :)) Yarari olur zarari olmaz;)

      Cook tesekkür ederim,is onrasi inceleyecegim.Cesitlilik güzeldir.Iyi günler.

      Sil
  3. vıyy ne ettin şulem sen yaa:)) ben işyerinde detoks nasıl yapcam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz zor olabilir,haklisin.Sabah kahvaltisini evde yaparsan,ögle icin sebze+tam bugday cinsi yaninda götürebilirsin belki.
      Kahve zorlayabilir,1 fincan icebilirsin.Mate cayida ,uyarici,canlandirici etki yapiyor.Bol bitki caylariyla idare edebilirsin.
      Aksamda basit corbalar,kolay sebze yemekleri .Haftasonuna kadar idare edebilirsin belki...

      Öglen cikan yemekteki etleri yemezsin,salatalari alabilirsin.Önemli olan bu hafta hayvansal Protein ellememek,seker,beyaz un,tuzdan kacmak.ne kadar uygulayabilirsen o kadar yarârli olur vücuda.Sevgilerle.

      Sil
  4. sağ salim yurda döneyim yapacağım ilk işler arasında :) şu an kavurma ve benim düzenli bir ilişkimiz var :) sana kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurbani burda kestirmedigimiz iyi olmus :)

      Sil
  5. En ihtiyacım olan şey taze sebze:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,taze ve Organik sebzenin tadi bambaska.

      Sil
  6. Allah kolaylık versin, ben şu an yumurta ve peynir olmadan asla diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok severim kahvaltilarda,ama bir hafta yemiyecegim :)

      Sil
  7. Ayrıca Şu an itibariyle diyete başlama kararı almış bulunuyorum, yani bu aralar size takılıcam. haberiniz ola.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirli olsun.Blogtakiler saglikli beslenme (diyet) yemekleri ve her zaman yenecek ,günlük yaptigim,denedigim yemekler .

      saglikli beslenme süreci diyelim :) Aliskanlik yaratmasi dilegiyle.

      Sil
  8. senin şu gida formüllerini seviyom. denerim hepsini. limonlu soda aklıma geldi yaaa ne güzel bişi yaaa :) limonsuz soda içemem zaten de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limonlu sodayi ,yazin tatilde cok icerim.Otel barinda ,bir limonlu Soda isteyen bir ben bir esim :)
      Millet, Kola,,fanta,acayip meyve kokteleri iciyor hep.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma