23 Ekim 2014 Perşembe

MERDIVEN CIKMA - BALIKCI LIMANINDAYDIK -DOCKLAND,HAMBURG









Die Köhlbrandbrücke -KÖHLBRAND KÖPRÜSÜ


Dün ögleden önce kosu kulvarinda 45 dk. kostuk oglumla esimde bize biraz eslik etti.Ögleden sonra Balikci Limanina ,merdiven cikmak icin gittik.Hava bozuktu.Ben bu sefer akilli davranip ,
merdivenleri iki kere cikip indim:)
Bugün, yinede hafiften kas agrisini hissettim.Oglum sut calismalari yaparken bende futbol sahasinin etrafinda 4 kere ,hafif tempoda kostum,3 kere yürüdüm sonrasinda sag sola kacan toplari topladim:))

10 yorum:

  1. Almanyayi hep.merak.etmisimdir esiminde.cok akrabasi var ama sanıyorum bazi sartlar vsrdir.gelebilmek icin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vize almaniz ve davetiye almaniz gerekiyor.sizi davet eden kisinin 3 aylik maas cizelgesinide istiyorlar.Bir takim sartlari mevcut,alman konsoloslarindan,belkide internetten ögrenilebilinir.

      Sil
  2. aaa görülcek yer valla aklımda olsun görerim bugün. madem antep fıstığı yedin yarın sabah daha çok koşarsıııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo,yarine birakmam.Daha aksam yemegide var,birâzdan Leslie ile yürüyecegim.Bakalim bacâklarimi oyntabilecekmiyim:)

      Sil
  3. Sizi çok merak ediyorum. Çok enerjik geliyorsunuz bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kisa boylu olunca,yemegi sevince,erkek cocuk sahibi olunca,dogdugundan beri aktiv,hareketli olunca ister istemez enerjik olunuyor :)

      Sil
  4. Erasmusla Almanyaya gelmek üzereyken maddi sıkıntılar çıktı ve bugün feragat dilekçesini imzaladım çok üzülerek :( Belki ileride gelip görebilirim oraları...
    Evergreen

    YanıtlaSil
  5. Yaptıklarını okuduktan sonra 41 kere maşallah diyesim geldi!! Ben doğuştan tembelim muhtemelen. :))) 5 katın merdivenlerini inip çıkarken zorlanıyorum hatta çıkarken asansör desteği alıyorum. Utandım doğrusu. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bir itiraf gelsin.Apartmandaki asonsörden bende yardim aliyorum.Merdiven cikmak icinde Boyle ekstra gidioruz :)
      Suclusu,bizi alistiran apartmanda önceden oturan komsularin katil köpekleriydi.Onlarla merdivende karilasmamak icin asonseri kullanïrdik.Tasindi gittilerde kurtulduk.
      Bazen bizimkiler binerken,ben merdivenden inip cikiyorum.Aslinda en iyi,beles egserizlerden :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma