8 Ekim 2014 Çarşamba

ZEYTINYAGLI PATLICAN -DETOX YEMEGI VE YUMURTASIZ MENEMEN-DETOX KAHVALTISI

ZEYTINYAGLI PATICAN

Kuru sogan,sarimsak,patlican,domates,az tuz,zeytinyagi,az karabiber,az aci biber,üstüne dereotu ...
Sadece domatesin ve patlicanin kendi suyu ile pisti.Yaninda 4 kasik tam bugdayli ,esmer makarna vardi.


YUMURTASIZ MENEMEN

Kuru sogan,sarimsak,domates,yesil sivri biber,zeytinyagi,maydanoz,dereotu,az tuz,az karabiber,az pul biber.Yaninda 1 dilim cavdar ekmegi yendi.

Bugün yine yarim limonlu su ile güne basladim.Evden cikmadan rezene-kimyon-anason cayi ictim.Isyerinde de 500 ml.su sisesini bitirdim.Kahvalti bugün gec oldu.Cok cabuk menemeni pisirip yedim.
Ara ögün icin dün 3 kuru kayisi ve 2 ceviz yemistim.Bugün bademle yiyecegim.

Dün hic kahve icmedim ;) Bitki caylarindan 3-4 bardak ictim.Bugün detox cayi ,icecegi hazilayacagim,bakalim nasil olacak.Sebze yemegi ne yapsam? Gelirken markete ugradim,hic taze sebze yoktu,hepsi pörsümüs.Tekrar disari cikmam lazim...
Canim limonlu pirasa istiyor.Kalin kalinlar,hic güzel degiller :(

14 yorum:

  1. Benim derdim de bu taze sebze bulamamak, hatta hic bulamamak. Yaz gecti ben ispanak bir kere bulabildim, oda cok pahaliydi. Insanoglu esas zenginligin bu oldugunu birgun anlar umarim. Turkiyede yuzune bakmadigim prasa burda oyle kiymetli ki benim icin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.
      Alman pazarlarinda Organik sebzeler var ama hem pahali hemde her zaman gidimiyor.
      Marketlerde ise her zaman tage,benim istedigim gibi bulamiyorum.Türk bkkalina hafta icinde gitmek lazim.Haftasonu yine iyisi kalmiyor.
      Ispanak nerdeyse yilin her günü bulunabiliyor.

      Sil
  2. Ne güzel yapmışsın tam detoks tarifi olmuş gerçekten, ah bende bir yerlerden başlasam artık çok özeniyorum sana sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. oralarda gerçekten güzel sebze yok mu yaa? biz de burada hep güzelleri avrupaya ihraç oluyor diyoruz. oraya da gitmiyorsa nerede bunlar ama:)
    eline sağlık , detoks diyetinde başarılar canımcım<3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellerini meyve-sebze halinde geceden restorantlar paylasiyor :)

      Tesekkürler...

      Sil
  4. çok güzel olmuş çok hafif yemek patlıcan yemeklerine bayılıyorum yarın limonlu su detoksuna başlıyacağım malum tatlıları fazla kacırdık selamlar...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limonlu suyu bende sabahlari iciyorum.Kolay gelsin.

      Sil
  5. Cok lezzetli gozukuyor. Cok severim patlican yemegini. Ben bitki caylari icemiyorum ama senin sayende zencelli limonlu sicak su yapip, cay niyetine iciyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusburnu cayini denedin mi,belki hosuna gider.Eskiden bol sekerli icerdim.Simdi alistim sekersiz cok rahat iciyorum.Cokta faydali.

      Sil
  6. Ben de yumurtasız menemen severim. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler bahce perim, aslinda bu benim " domates öldürmem",megerse adi "yumurtasiz menemen"imis :)

      Sil
  7. ya ben haftada en az iki kez menemen yiyom ki. yumurtasız mı nasıl olur yaa bi denicem bakalım :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma