6 Ekim 2014 Pazartesi

PIRIL PIRIL AVIZE TEMIZLIGI VE ISIK DANSI








KRISTAL AVIZEDE ISIK OYUNU


Bayram temizligi coktan bitti,bayramin sonuna geldik ,bayanlar uzun zaman temizlik lafi duymak istemeyecek olsada,Cuma günü temizledigim avizenin,günes isiklariyla dansini görünce cep telefonumla bu ani sabitlestireyim istedim.

Kristalleri 4 asamada kolayca,cabucak temizliyorum.Masanin üstüne 3 legen su  ve havlu koyuyorum.

1. de bulasik deterjani konulmus ilik su.
2.de sade ilik su.
3.de bulasik parlaticisi damlatilmis ilik su  var.

Kristalleri halkasiyla cikarip,ilacli suda 2 dk. bekletiyorum.Eski bir tül corapla ,suyun icinde hafif ovaliyorum.Cikarip,sade suya koyuyorum,durulayip.Parlaticili suya koyup 1 dakika bekletip,cikarip,havlu üstüne yerlestiriyorum.
Onlar kururken digerlerine ayni islemi uyguluyorum.Tüy birakmayan bir bez ile kurulayip asiyorum.
Dörder dörder yapiyorum bütün islemi ve seri halde,kisa zamanda temizlemis oluyorum.

Sonrasinda zevkle isik dansini seyrediyorum.Tabii bunun icin önce, günesin pencereden gülümsemesi lazim ...


14 yorum:

  1. Ellerine sağlık ablacım, pırıl pırıl olmuşlar :) Temizlik gibisi yok :)

    YanıtlaSil
  2. Yarin itibariyle Detox haftasi uygulayacagim.1 hafta süreyle.Yumurta,tereyagi,süt,yogurt,et ,vs yani HAYVANSAL PROTEIN YOK!
    TABII SEKERDE YOK!

    Bayramda et ve seker ,Tatli bombardimanina ugrayanlar,vücuda verilen zarari tedavi etmek ,vücudu temizleyip,rahâtlatmak isteyenlerin dikkatine, eski uyguladim listelerden yararlanarak beslenmek istiyorum.
    Sebze agirlikli,kepekli,tambugdayli ,câvdârli ekmekler,esmer Princli bulgur,makarna,pilavli,bakliyatli(sinirli)
    Meyveli,detox sulu güzel bir beslenme olacâk.

    AC KALMIYACAGIM,SPORLA DESTEKLIYECEGIM..HADI BANA KOLAY GELSIN :)
    Yedigimi ,ictigimi yazacagim.Isteyenler bana katilabilirler.

    YanıtlaSil
  3. Leslie Sansone ile 2 MILES yürüldü,32 dk.Hic yoktan iyidir.

    YanıtlaSil
  4. Salonun ferahlığını ve avizeyi çok beğendim. Detoksta da kolaylıklar. Tatil sonrası iyi gelecektir. Belki duymuşsundur, Umay Villa diye bir sporcu var. Özellikle pilates konusunda uzman. Onun bir detoks listesini görmüştüm, bazı menüleri çok doyurucu görünüyor. Sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler.
      Dün biraz baktim,ama kapali grupla uygulamis detoxu.Listesine ulasamadim.

      Sil
  5. Hadi bakalım kolay gelsin... Biz kadınlar temizlik yapmaktan hiç bıkmayacağız galiba. Avizem kristal değil ama bu önerini herkesle paylaşacağım... Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler,bu yöntemi,(parlaticili) son zamanlârda uyguluyorum ve cok memnunum..Sevgilerle.

      Sil
  6. Gerçekten de pırıl pırıl... MaşaAllah :)

    YanıtlaSil
  7. oyy maşallah yaa bu ne azimdir :)

    YanıtlaSil
  8. hımmm iyi ki yok avizem oh :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma