14 Ekim 2014 Salı

YUMURTA PIYAZI;DOGAL VE SÜPER PROTEIN VITAMIN DEPOSU

SÜPER  TOK TUTUCU KAHVALTILIK

Kati pismis yumurta,mor sogan,maydanoz,dereotu,zeytinyagi,kirmizi pul biber, tuz, karabiber,limon suyu,zeytin...

Kirmizi biberleri kahvaltinizdan eksik etmeyin,Snack olarak is yerinize ,okula dilimleyip götürün.Ferahlatici, C vitmini deposu,lifli...Seker,tuzlu cubuk,kraker,büskivi yerine saglikli atistirmalik.Cocuklarinizin beslenme kutusuna koyun.Oglumun sevdigi ender sebzelerden,CIG VE SERT olmak sartiyla...



TÜRK USULÜ YUMURTA SALATASI

Almanlarin  cesitli yumurta salatalari var,genelde mayonezli oluyor,icine mandalin,cig pirasa ,köri,vb, .. . koyuyorlar.

KIRMIZI BIBERIN FAYDALARI :

Kan dolaşımını artırır
Kilo vermeyi sağlar 
Kalp sağlığını korur 
Kas ağrısına yardımcı olur
Soğuk algınlığı ve grip tedavisine yardımcı olur
Bağırsaklarda gaz oluşmasını engeller
Besin maddelerinin kolaylıkla sindirilmesini sağlar
Icerdikleri antioksidan maddelerle bir cok kanser türüne karsi vücudu korur
Cok lifli olduklarindan kabizliga karsi iyi gelirler...

Bunlar faydalarindan bazilari.Soframizdan eksik etmemekte fayda var.

10 yorum:

  1. Çok severim yumurta salatasını Almanların yaptığını bilmem ama seninki nefis görünüyor ellerine sağlık Şule..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hoslanmadim ,bizimkinin lezzeti süper :)

      Sil
  2. kırmız biberi çok severim ben de :) ama yumurta salatasını pek sevmiyorum , fotoğraf çok güzel ama yemeye gelince yiyemiyorum. Amaaaa içindekilerin hepsini ayrı ayrı yiyebilirim :) bi arada yiyemiyorum :p

    YanıtlaSil
  3. Haarika ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. Patates ve yumurta birlikte salata olurdu, annemin hep iş sonrası hızlıca yaptığı yemeklerdendir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En doyurucu salatalardan,bayilirim.Acili,yesil soganli,sumakli.Iyi ki aklima düsürdün,uzun zamandir yapmâdim :)

      Sil
  5. yumurtayı her sabah bıkmadan yiyebilirim :D
    mandalin mi koyuyorlar :O ıyyk!
    mayonez kabul edilebilir ama.. kırmızı biber közde çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma