22 Temmuz 2016 Cuma

YULAF EZMELI UNSUZ MÜCVER

lowcarb,zucchinipuffer,mücver,diyet,sagliklibeslenme
SAGLIKLI NEFIS DIYET MÜCVER

Mücveri cok severiz degil mi? Ama klasik yapilisi bol kalorili,bol yagda kizartildigi icinde (Trans yag) vücut icin cok saglikli olmuyor,üstelik icine beyaz unda girince cok SIK yapamiyoruz diyorsaniz, iste size saglikli ve nefis bir mücver tarifi...

Sabah isten gelince hemencecik hazirlayip kahvaltida yedim.Malesef cok az cikti:(

Tabaktakilerin hepsini yedim,daha da olsa yerdim.NEFISTI...

SAGLIKLI MÜCVER MALZEMESI :

1 kücük rendelenmis yesil kabak
1 yumurta
2 yemek kasigi rendelenmis Mozzarella peyniri
2 yemek kasigi dolusu yulaf ezmesi
tuz,karabiber
maydanoz,dereotu, ince kiyilmis

SAGLIKLI MÜCVER YAPILISI :

Kabagi rendeledikten sonra pecete ile fazla suyunu üstüne bastirarak aldim.

Bütün malzemeyi karistirdim.

Tavayi hafif yagladim ve mücveri kasikla pay edip, tavaya yaydim.Cok kalin ya da cok ince olmasin.

Alti kizarana kadar bekleyip,spatula ile cevirip diger yüzünü de kizarttim...

Bu kadar...

Deneyeceklere afiyetler olsun.Kilo olmasin,zaten kalorisi coook düsük ,olmaz ;)

* Ortada kücük kasede aci pul biberli Magerquark ,az yagli kuark var,süzme yogurt gibi. Türkiye 'de meyvelisi cikmis ama cok seker varmis icinde :(




12 yorum:

  1. Yulaflı mucver deneyeceğim mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka deneyin.eminim hosunuza gidecektir:) yazin ama sonucu :))

      Sil
  2. Yapayım bir gün ben de. Tatil bitsin rejime girmem lâzım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi tatiller Handan ,olabildigince herseye ragmen tadini cikar .Sevgilerle

      Sil
  3. Mücver tam sağlıklı olmuş elinize sağlık afiyetle.

    YanıtlaSil
  4. cok ilginc denemek lazim sevgiler, banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeye deger :) gelirim elbette :) sizde hos geldiniz...

      Sil
  5. Ablacim supersin yaaa :) Ellerine emeklerine saglik bayildim bayildim :))

    YanıtlaSil
  6. ne güzeeel belliiii :) mısır gevreği yemicem artık bıraktım müsli yicem bi de yulaf :)

    YanıtlaSil
  7. Evet ya,misir gevregini unut bence❤

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma