15 Temmuz 2016 Cuma

LORLU KAHVALTILAR -5

DUKAN PANCAKE
LORLU YULAF KEPEKLI PANCAKE -KASIK DÖKMESI
Bugün ki saglikli ve diyet kahvaltim...


1 yumurta
3 yemek kasigi yulaf kepegi
1y.k.      yulaf ezmesi
1 y.k.     ev yogurdu
1 y.k.     süzme yogurt
Tuz,
1 tatli kasigi kabartma tozu
3 y.k. taze lor

Yumurta cirpilir,yulaf kepegi ve ezmesi eklenir (yulaf ezmesini sonradan koydum,hamur civik olmustu .) yogurt,tuz ve lor eklenir,karistirilir.

5 dakika kadar yulafin sismesi beklenir..kabartma tozu en son eklenir, cirpilir.

Hafif yaglanmis,yapismaz tavaya kasikla hamur dökülür..Bildiginiz pancake gibi.


Altinin kizarmasi beklenir,dikkatlice cevirilip ,diger yüzüde pisirilir...Isi orta derece olsun,acele etmeyin.kontol ederek pisirin ki dagilmasin..

Sari renkli olanlara zerdecal,karabiber,köri ve dag kekigi ekledim..Nefis olmuslardi...Valla hesini yedim.Aksama kadar birsey yok,kendimi tutabilirsem tabi :)
*pancake 'ler pistikten sonra cok hafif üstlerine tereyagi sürdüm..(aklima yeni geldi,denemek isterseniz)

Hala Lor yapmazsaniz ,diyecek sözüm yok :))
Deneyecek olanlara afiyetler olun...

Begenirseniz sosyal aglarda paylasabilirsiniz...Instagram da da sulemcafe'yim :)

7 yorum:

  1. ben bunu hemen pinleyeyim Şulecim. yaparım kesin. ama buralar o kadar sıcak ki elimi kolumu kadıramıyorum. Biraz serinlesek mutfağımda yine şen şakrak takılcam senin tariflerde gözüm var zten hep , eline sağlık çok güzel bir paylaşım sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim,sicakta istahta kesiliyor cok suda icilir,kiloda verilir.Bizim buralâr Serin gecerken aklimiz yemekte oluyor,az suda iciliyor :(

      Sil
  2. Ne guzel tarifler cikariyosun ablacim, denemek isterim :) Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  3. buna bayılır yaparım işteee :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma