18 Mart 2015 Çarşamba

SÜTLÜ KABAK YEMEGI - KABAKLI PIRINC - AYURVEDA MUTFAGI




SÜTLÜ KABAK YEMEGI - KABAKLI PIRINC - AYURVEDA MUTFAGI
SÜTLÜ KABAK YEMEGI - KABAKLI PIRINC YEMEGI



SÜTLÜ KABAK YEMEGI - KABAKLI PIRINC - AYURVEDA MUTFAGI
SAHANE LEZZETLI DIYET YEMEGI


Kabakli pirinc ya da sütlü kabak,bu yemek cok hosuma gitti..Kalorisi düsük, zayiflatici, saglikli...

Ayurveda mutfagindan... Saglikli beslenen , diyet yapip, zayiflamak isteyenler icin, hafif, besin degeri yüksek ,lezztli ve doyurucu bir yemek.Sicak yenebilecegi gibi soguk,salata olarakta yenebilir.

Icindeki pirinc  sadece su ile haslandigi icin sismanlatmiyorda.Cinlilerin, Japonlarin olmazsa olmazi, her sebze ve et yemeginin yanina eslik ediyor.

Hazirlamasi, pismesi cok kolay ve cabuk bir yemek, calisanlar icin ideal.

100 gr. Pirinc (1 cay bardagi kullandim)
200 ml.sebze suyu,su
1 tane yesil kabak
5 yemek kasigi süt ya da su (vegan)
Az yag
Ceviz
Dere otu
Tuz,karabiber

100 gr pirinci, 200 ml.sebze suyu ile haslayin (sebze suyu yoksa su )
1 orta boy kabagi kücük parcalar halinde dograyin, az yaglanms tavada  hafif kizartin,soteleyin.
Üzerine tuz ve karabiber serpin.
Buna 5 yemek kasigi süt ekleyip, 4-5 dakika pisirin.
Daha sonra pirinc ve kabagi karistirin.

Arzu edilirse ki,ben ettim dövülmüs ceviz serperek yesil salata ile servis yapin.
Ben yakistigi ve sevdigim icin dere otuda koydum...

Denemenizi tavsiye ederim :)

Tarif, 1993 senesine ait gazeteden. Denemek anca nasip olmus :) Eee! Önceden Kilo Problemi yoktu Tabii..Ama merak iste, buldugu hosuna giden tarifleri toplama hastaligi :)

Gazete sararmis...Siz benim kadar beklemeyin, hemen deneyin :)

Afiyet olsun....





10 yorum:

  1. Elinize sağlık ben de artık diyetteyim denemeye değer yapacağım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. biz bunu kıymalı dereotlu yaparız cevizsiz ^-^ o da olur de mi ;)
    yalnız 22 yıl nasıl durdu o gazete yaa , kimbilir daha neler çıkacak senden *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur tabii, ama birde böyle denesen ;)

      Fotosunu cekeyim bir ara :)

      Yemek dergilerimin,kitapciklarimin arasinda misil misil uyumus :)

      Sil
    2. Evlenmeden önce topladigim yemek tarifleri bir sürü :) o zamanlar bloglar yoktu tabii.22 yillik evlilik süresince biriktiklerimden bâzen temizlik yapiyorum :)

      Sil
  3. Kabakla yapilan bu tur lezzetleri cok seviyorum, sut ile yapilmasi da cok degisik geldi. Ozellikle yazin bu tarz yemekleri daha cok seviyorum :)
    Ellerine saglik ablacim,farkli bir tarif olmus...

    YanıtlaSil
  4. SIK yapilacaklar listesine girdi bende :) tesekkür ederim Sinem'cigim :)

    YanıtlaSil
  5. Farklı bir kabak yemeği. ilk fırsatta deneyeceğim. ellerinize sağlık.....

    YanıtlaSil
  6. aa şimdi öğlen kabak yemeği yaptım yaaa bi daakine sütlüsünü yaparım :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma