6 Mart 2015 Cuma

ERKEN TANI !



2015 Dünya Kanser Günü'nün ana teması -Sağlıklı Yaşamayı Seçmek, Erken Tanı Sağlamak, Herkes İçin Tedavi, Yaşam Kalitesi- "İmkansız Değil" olarak belirlenmisti. 

Gecikmeli olsada hatirlamak iyidir.

Bugün Cilt doktorunda randevum vardi.Gecen persembe sirtimda olan,son zamanlarda düzenli sekilde büyüyen ve rengi gitgide koyulasan bir beni aldirdim.Üc aylik kontrollerimde Doktora söyledim beni huzursuz ediyor diye...Bakti, önlem olarak alinmasinin faydasi oldugunu söyledi.3 hafta sonrasi icin ,en erken randevuyu almistim.
Bugün de dikisler alinip,sonucu ögrenecektim.Sabah erkenden uyandim haliyle insan gergin oluyor..

Simdi bu yaziyi rahatca yazabiliyorsam ,tahlillerin temiz,iyi huylu cikmasi COK SÜKÜR !

Ne yapip, edin muhakkak erken tani icin kontrollerinizi yaptirin arkadaslar... Tek yapabilecegimiz saglikli beslenip, spor yaparak vücudumuzu saglikli tutabilmek , kontrollerimizi yaptirmak ve saglikli olmak  ,saglikli kalabilmek icin dua etmek...

Saglikli yasadigimiz her an icin SÜKRETMEYI, MINNETTAR OLMAYI AKLIMIZDAN

CIKARMAMAK..


Bu konu ne kadar sevimsiz olsada ,konusulmali ,yazilmali, cünkü ansizin karsimiza cikabiliyor...Yaz günleri geliyor,yine  cok gerekliymis gibi bronzlasma derdine düsülecek,  günes isinlarinin zararlari  hatirlansin, 50 derecelik kremler kullanilsin,vücutlar sicak günlere hazirlansin,korunsun...

Özellikle kücük cocuklarin hassas ciltlerine özen gösterelim.Günesin zararli ultraviole isinlarindan korunalim.




4 yorum:

  1. Çok şükür senin de iyi çıktı tahliller. Evet erken kontrollerin önemi büyük. çok faydalı bir post olmuş canım, teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. offf ya şu hastalıktan ne zaman kurtulcak dünya ya :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma