11 Mart 2015 Çarşamba

YESIL LAHANA YATAGINDA BALIK





SAGLIKLI YEMEK
 NEFIS BIR YEMEK OLDU

YESIL LAHANA  (KALE -GRÜNKOHL ) KAVURMASI, BUGULANMIS DENIZ SOMONU VE TAVADA KÖZLENMIS PATETES

Saglikli mi saglikli ,leziz mi leziz ...Önce patetesten baslayayim.Itirazlari duyar gibiyim:)) .Bir orta boy Patetesi ekmek yerine tercih ettim. Haslamaya zamanim yoktu...Incecik dilimledim.Teflon tavaya yag püskürtüm, orta ateste közledim...Yagi minimum derecede..Isteyen haslayabilir,daha da saglikli olur :)



YESIL LAHANA YATAGINDA BALIK
ÖGLE YA DA AKSAM YEMEGI ICIN IDEAL

Yesil lahanayi sogan,biraz zeytinyagi,biraz tereyagi ve az su ile kavurdum.Beyaz etli deniz somonunu,tavaya biraz su damlatip,üzerine,balik baharati serpip,biraz zeytinyagi damlatip,kisik ateste  agzi kapali olarak pisirdim.

Proteinin ,lifin ve karbonhidratin birlestigi nefis bir ögle yemegi oldu.Yesil lahana yerine ispanakta olur.


NE YESEM NE PISIRSEM?

19 yorum:

  1. nuum nuum bizde de balık var bu akşam :) afiyet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de afiyetler olsun.Omega 3 ler yarasin bebise :)

      Sil
  2. ay şuleee aklıma dün yaptığım kara lahana cipsi geldi *-* diyete girdik diye maşallaj 4 yandan hepinis gazladınız ben de atıştırmayı çok seviyom ya. yani ağzım boş kalmayacak, bu hep sigarayı bıraktıktan sonra oluşan bi alışkanlıktır bende. neyse baktım intte "kale chips" i ballandıra ballandıra anlatmış youtubecular. Türkiyede yok bu kale den. Muadili kara lahana ymış. Anam o ne koktu öyle yaa , tüm evi sardı. cips oldu ama beğenmedim. Benim beyaz lahanam daha güzel amaa :)
    bu yeşil lahana da neyin nesi bi lahana cinsi daha mı çıktı *-*
    ama sunumun harika sen verirsin bu kiloları yine squat felan yapıcan mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar günkü merdiven cikma aktivitesinden sonra bütün bacak kaslarim agriyor,uzun zamân spor yapmamistim,nasil hamlamïs,agliyacagim utanmasam :)

      Bacak yaglarini yâkmak icin ideal, her gün merdivenden cikip inmeli...Hafiften Yoga yapiyõrum,kaslari esneteyim diye...

      Kara lahana aklima gêlmedi ki,almancasi Grünkohl yani yesil lahâna =kale :))

      Cipslerini hic yapmadim,Gecen Reformhaus-organik markette görüm lahana ciplerini,pahalilarda,görüntüleri beni ikna etmedi,almadim.Ya ,birde bütün Vitaminler gider ki onlarin :)

      Sil
  3. pardon yaa zaten kale yazmışsın başlıkta gözümden kaçmış ^-^
    tadı çok güzel diyorlar merakımdan çatlarım ben ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ,önce yoktu ki,sen dogru görmüstün.Senin yorumdan sonra ekledim..Tesekkür ederim ,hatirlattigin icin :)

      Sil
  4. Sıradışı bir sunum ile birlikte sıradışı bir tarif olmuş. Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. Super olmus her zamanki gibi....

    YanıtlaSil
  6. Ya biz karadenizliyiz o yüzden lahanayı iyi bilirim :D Her çeşidini yemişimdir ama balıklısını ilk defa senden gördüm :D Bunu anneme diyeyim de bunu da yapsın günes rekorlar kitabına girsin. :D Eline emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kara lahanaya yeni bir bakïs acisi :)
      tesekkürler ...

      Sil
  7. Sunum super, lezzeti de bence daha da super :) Ellerine saglik ablacim, harika hazirlamissin.

    YanıtlaSil
  8. Ablacim mesajini yeni gordum kusuruma bakma, merak edip sordugun icin cok tesekkur ederim. Bu ara biraz rahatsiz gibiydim bilgisayara pek elim varmadi. E-posta adresin var mi diye baktim ama goremedim ordan yazicaktim sana :) varsa verirsen cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  9. Ispanakla denedim çok da güzel oldu valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur ya,niye olmasin.Sevindim hosuna gittigine :)

      Sil
  10. offf bak bu da benlik he :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma