16 Mart 2015 Pazartesi

MAYDANOZLU LIMONLU DETOX SUYU

ÖDEM ATICI DETOX SUYU
DETOX ICECEGI
Limon suyuna maydanoz takviyeli ödem atici ,temizleyici icecek.Yag yakici ve cilt temizleyici özelligi olan ,karacigeri temizleyen alkali su .Bu sabah ac karnina kahvaltidan önce ictim.Bir tutam maydanoz yapragini ,bir bardak su ile blendirdan gecirip,süzdüm.Yarim limonun suyunu ekledim,sifa yerine  ictim.Tadi, idare eder :) 

Bu maydonoz kürünü gecenlerde  Blog arkadasimda görünce (daha öncede yapip icmistim),yine yapayim dedim.Bu sefer 15 günlük kür olarak.Bir hafta ara verip bir 15 gün daha icilecek.

Sifa olsun, yarasin...

10 yorum:

  1. sabahlari malum evden kostur kostur cikiyoruz zaten cocuklarla vaktim olacagini zannetmiyorum da acaba aksamdan yapip koysam besin degerlerini aynen korurmuki Sule?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür seyleri taze yapip, icmeyi tavsiye ediyorlar...Vitaminlerin korunmasi icin.Aksam acken,yemekten öncede icebilirsin diye düsünüyorum...

      Sil
  2. yarasın canıım ^-^ Maydonozu severim de sevmem de *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde maydanozu severim.Bu sekliyle biraz yadirgadim :)

      Sil
  3. Maydonozu çiğ ye canım. Bağırsakları temizliyor. Bu haliyle bana göre toksinleşiyor. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maydanoz zaten en cok kullandigim bitkiler arasinda,özellikle her salataya katarim,ya da kahvaltiya eslik eder.

      Ibrahim Saracoglu 'nun kürüymüs arastirmistim ama ....himmm !

      Sil
  4. ben de dün sabah başladım şifa niyetine içiyorum bilgi için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. ay ben sabah uyanınca maydonoz yiyodum bunu da yaparım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iki gündür maydanozu cigneyip,üstüne limonlu suyu iciyorum.Sabah alet cok ses yapiyor :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma