7 Mart 2015 Cumartesi

THE MAGIC - SIHIR , RHONDA BYRNE

 
 
minnettarlik
Okuyorum

THE MAGIC - SIHIR, sihirli kelime MINNETTARLIK - SÜKRETMEK-TESEKKÜR ETMEK...Sahip olduklarimiz,olacaklarimiz icin Yüce Yaraticiya tesekkür etmek, isin SIHIRI diyor kitapta...

Yani "elhamdülillah" demeyi unutmamak, SIK SIK söylemek basarinin, mutlulugun,huzurun, sagligin,vb.. anahtari... Olumsuzluklari beynimizden atmak icin olumlu her sey icin üc kere tesekkür edilmesi tavsiye ediliyor.

Zor olmasa gerek... Aslinda anlatilanlar bize hicte yabanci degil.Zaten dinimiz geregi bunu biliyoruz 

ama belki söylemeyi unutuyoruz...Hani hep deriz ,sükretki Allah daha cok versin...Iste bütün mesele bu ...
 Sihirin gerceklesmesi icin söylediginize yürekten inanmak gerekiyormus...

Kitabi okumanizi tavsiye ederim...Bir kere okudum, simdi agir agir tekrar okuyorum...


16 yorum:

  1. Gerçekten bazen şükretmeyi unutuyoruz. Çok teşekkür hatırlattığınız için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahip olduklarimizin degerini kaybettigimiz zaman fark ediyoruz.Bilicimize bunu kazimali,sâhipken sükretmeli,birbirimize hatrlatmali...Sevgilerle..

      Sil
  2. ben the secret'ı okumuştum yedici sınıfa giderken.. demek bunda da isteğini aldıktan sonra teşekkür etmeya yazmış.. hımm.. iyi yazmış :D paylaştığın için teşekkürler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kütüphane de kendini gelistirme kitaplari arasindan sectigim bir kac kitap arasinda buda vardi.Secret'i görmedim ,buldugum an alirim :)
      Bende sana tesekkür ederim yorumun icin :)sevgilerle...

      Sil
  3. Secret ilk kitabi, Magic ikinci. Kitaplar arasında da fazla fark yok. Ben ikisini de keyifle okumuştum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz önce secret'in videosunu seyrettim.Bana da öyle geldi :)

      Sil
  4. :) Güzel özetlemişsin.

    YanıtlaSil
  5. Elindekini kaybetmeden var olanın kıymetini bilebilmek gönlü sükuna erdiriyor evet...ama sorgulamayı ve çabalamayı da unutmamalı insan ..

    Gzel bir hatırlatmaydı, teşekkürler Şule :-)

    YanıtlaSil
  6. Bende de var Secret , çok etkilenmişim ilk okuduğumda. Yani aslında zaten olması gereken de;) illa ki okuyacağız, hatırlatılacağız. Yoksa cidden insan unutuyor,aldanıyor, gaflete düşüyor. Gerçekten şükür etmek insanı mutlu ediyor. Bir de olumlu düşünmek. İyi ki paylaştın ve hatırlattın yine. Arada bi birbirimize hatırlatalım böyle, birlikten kuvvet doğar derler ya <<3<3<3 güzel haftaların olsun canııım <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler canim,hepimiz icin en güzêli olsun :)

      Sil
  7. Bu tarz kitaplara bayılıyorum. Sitenize katıldım, bana da bekliyorum :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Positif yönde insani etkiliyor,okunmali :)Elbette gelirim ..

      Sil
  8. secret'ın devamı ha okumadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Secret'i okumadim,vidosuna bâktim...

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma