13 Mart 2015 Cuma

SULEMCAFE SAGLIKLI AKSAM YEMEGI MENÜSÜ


saglikli aksam yemegi
 BULGUR PILAVI +SALATA+HINDI FILETO+AYRAN
Saglikli bir ögün yemegi.Hazirlamasi  kolay , besin degeri  ve lezzetiyle dört dörtlük ...Karbonhidrat,protein,lif ve vitaminler hepsi icinde...
 
Salata istenildigi kadar,et bir avuc büyüklügünde ,pilav dört kasik..
 
 
 
diyet yemegi
 

Isik sorunumuz var resimlerde...Ya koyu ya cok aydin oluyor... :))
 
 
Ya da sadece salata ve hindi filetosu ile
 
 LEZZETLI  VE HAFIF
Bu yemegi disarda yemek oldukca pahaliya patlar degil mi? Özellikle calisan bayanlar icin kisa sürede hazirlanabilecek doyuucu ve saglikli bir menü bence, hele diyette iseniz. Pilav ekmek yerine ve dört kasik...Pilavsizda daha bir hafif olur :) ama cok SIK olmamakla beraber yanina eslik edebilir.Özellikle ögle hafif yendiyse,karbonhidrat alinmadiysa... 
 

15 yorum:

  1. ellerine saglik sevgili Sule, bende de su an ogle yemeginde tavuk yerine kofte var ama pilav yooook neyse o da gelecek hafta eklenecek insallah, guzel gecsin gunun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da afiyetler olsun Sultan...Neseli günler dilerim :)

      Sil
  2. ayy ellerinize sağlık neyseki bugün tavuk yedim yoksa kesin canım çok isterdi o lezzetli tavuklardan :)

    YanıtlaSil
  3. Emeğinize sağlık efendim. Buradan kokuyu aldım ben. :D

    YanıtlaSil
  4. senin kendine ait foton var mıydı şuleeee :) önce-sonra fotoları koysan ya ;) gerçi sen şimdi çok zayıfsın diyet sonrası görünmez olursun. ayy kafamda hayal ettim :D
    yalnız bu yemek harika, ben şu anda hala çalışıyorum vee diyetimi mahvettiler sağolsunlar *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerde zayifim ,o eskidendi.Yani 3 ay önce.Bu ilac felaket Kilo aldirdi.Halada iciyorum.Ama gidecek bu kilolar..
      Valla deliymisim, zayifken ,ay birâz dâha vereyim derdindeydim.Sanki ne olcâksa? ..Simdi anladim,kiymetini bildim eski Kilomun.Tamam cok asiri degil ama ksa boylu olunca ,elma tipli olunca hemen rahatsiz ediyor,fazlaliklar...

      Calisinca da zor, ev kadini olunca da her gün her gün degisik ,herkesin yiyebilecêgi bir sey pisirmek,hele de sâglikli olsun dersen o kadar güc ki :(

      Simdiye kadar Foto hic koymadim,düsünmedimde koymayi canim ya.Bak seni yazini paylastim,google de :)

      Sil
  5. hindi fleto yememişim hiç bi deneyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene,aslinda o da kanatlilârdan,tavuk etinden tadi hafif degisik.Ben soya sosuyla yaptigim icin rengi biraz koyulasiyor,yoksa beyaz rengi...

      Sil
  6. Senin bu hafif tarifleri özlemişim yazda geliyor sık sık bakarım artık bloguna:) ellerine sağlık Şule.

    YanıtlaSil
  7. Menu her zamanki gibi nefis olmus :) Ellerine saglik ablacim, hindi etini de cok severim :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma