20 Mart 2015 Cuma

YAPILAN SPORLAR


Günlük yapilan sporlar;

Bugün 40 dk. bisiklet sürdüm.Niyetim 60 dk. Hatta biraz daha fazlaydi ama havada aci bir soguk vardi.Ellerim dondu, birazda hafif giyinmisim,kisa kesmek zorunda kaldim :)


Aksam üstü 3 Mile walk yürüdüm. Your Tube'daki cogu videolar kaldirilmis...Olanlarla idare edecegiz artik.

Dün aksamda 60 dk. Cross Trainer ile spor yaptim, daha dogrusu kendimi zorladim 60 dakikaya tamamlamak icin...Biraz da Yoga hareketleri yaparsam bugünlük yeter.Hadi bakalim,eski formuma  cabuk kavusurum insallah.

Sabah kahvaltisinda meyve,
Ögle yemeginde ,Hindi,patetes ve mantari ,hepsini tavada az su ile pisirerek,bugulama gibi yaparak ,
Aksam yemeginde de  koca bir tabak karisik salata yedim...

Fazla su icemedim.Maydanozlu limonlu su, bitki cayi; Mate-isirgan otu, kimyon-rezene
anason  ve kahve; sekersiz ,sütsüz  ictim....Yatmadan da biraz su icersem iyi olur.
Umarim sizlerde kendiniz icin bir seyler yapabilmissinizdir.

Herkese iyi geceler dilerim... 

20 yorum:

  1. Toksinlere attınız ne güzel. Bizimkiler depoda duruyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavas yavas sizinkilerde gitsin,kücük bir adim yeterli, gerisi gelir...Sevgilerle.

      Sil
  2. Mateyi çok önermiyorum. Tansiyonu yükseltebilir. Su kaybediyorsun, bir de vücudun yorgun düşer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda bu son aldigimin tadini pek begenmedim.Bitsin diye arada iciyorum.Isirgan otuda var ,tadini degistirmïs.

      Olur ,dikkat ederim canim,sagol.Önerin icin tesekkürler.

      Bugün maydanozu cigneyip üstüne limonlu suyu ictim.Sabah sabah blenderin sesi apartmani ayaga kaldiriýordu.Senin istegin gibi olmustur sanirim :)

      Sil
  3. Süpersin, takipteyiz. Ama arada kaç kilo gitti bilgi ver :)

    YanıtlaSil
  4. Burda dun kar yagdi. Havalar isinir isinmaz yurumeye baslayacagim bende..Sendeki azmin bir kismi bizde de olsa keske...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün burasi da soguk .Cok degisken havamiz var :(

      Sil
  5. hayırlısı hadi yaa başarılar çok çok :) yoga çok iyi bişi bu arada yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli yapabilsem keske :)

      Sil
    2. Bir yorgunum bir yorgun ki.Isten sonra maca gittik...1:6 kaybettik.. birde :(

      Dogru düzgün beslenemedim... Bügün, maydanoz,limon suyu,Kahve ,üc büskivi, eve gelince ,bir kücük muz, Sonra cay,yagsiz tavâda sucuk,bir parca pide yedim.
      Miktar azdi ama düzensizdi..

      Neyse bugünde böyle gecti...

      Sil
  6. kardeşine sölesene amaaa yorum kutusunu değiştirsin yaaaa seninki gibi yapsııın :)

    YanıtlaSil
  7. Yeni degistirmis,benimde dikkatimi cekti .Söyliyeyim hemen.Bir ara bende öyle ypmistim.Hosuma gitmedi,degistirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onun yazılarına yorum yapmaya başladım ki tanıtırım da yakındaa :)

      Sil
    2. Gördüm,tesekkürler :))
      Daha yeni biraz yazilari cogalsin de Mi?

      Sil
  8. Harikasin Sule abla, cogu bransi yapmisimdir ama su yoga nedense bana hic cazip gelmemistir :) Daha hareketli olmak beni daha cok rahatlatiyor galiba :)
    Bu ara bende body balance yapiyorum yoga tarzi bir spor, rahatlatmasinin yanisira nefes duzenlemeye de yardimci oluyor.
    Nacizhane suyu hic eksiltmemeye calis ablacim, ozellikle yatarken 1 bardak kalktiginda da 1 bardak su cok onemli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acilisi limonlu su ile yapiyorum,iste 500 ml. Iciyorum.Eve geldikten sonrada aklima geldikce iciyorum,ah SIK SIK Gelse :)

      Bazen siseleri diziyorum etrafa,göreyim diye :) günde 2 Litre sart..

      Sil
    2. Iyi yapiyosun ablacim, su cok onemli :)

      Sil
  9. Sen youtube da channel açsana yaa :) izleriz yaparız sen napıyosan. ben kesin üyen olurum ki <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bloga zor zaman buluyorum ki...Hem bilmem ki bu isleri :) Sagol canim...

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma