27 Kasım 2014 Perşembe

DÜNYANIN EN BASIT VE EN SAGLIKLI SEKERSIZ TATLISI :) NARLI YOGURT

KALORISI AZ MEYVELI YOGURT

Nefis bir kahvaltilik,ara ögün hatta yogurtlu tatli önerisi :)

Praktik mi praktik, saglikli mi saglikli...Evde nar ve yogurt varsa hic durmayin yapin derim.Ikiside

yoksa bir kosu markete :))

Yogurt tel cirpici ile cirpilir, ayiklanan nar taneleri eklenir, kaseye konur, afiyetle yenir.Dünyanin en

basit ve saglikli meyveli tatlilarindan biri siz ne dersiniz?

 Bence hazir meyveli yogurtlara 10 basar :)

Afiyet , sifa olsun

8 yorum:

  1. Cok basit ve saglikli bir tarif. Sevdim bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yapmali,yemeli.Tabii narin tatli olmasida mühim :)

      Sil
  2. Sunum kasen de çok güzelmiş, afiyet olsun canım.
    Ben de bütün meyveleri yoğurtla yemeyi seviyorum ama bu günlerde karbonhidrata olan düşkünlüğüm epey arttı, metobolizma kış moduna geçti galiba :((

    YanıtlaSil
  3. anaaaaa bunu hemen yapıcam bugün yarııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun,yarin bende nar alacagim,stoktakiler bitti.Sansima, son aldiklarim,tatli ve kirmizi cikiyor.

      Sil
  4. Narlı yoğurt mu daha önce hiç tecrübe etmemiştim mutlaka deneyeceğim :) Blogunuzu süslü şirine blog keşif etkinliğinden keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :) http://makyajtavsiyem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Hos geldiniz.Bende hemen ziyaretinize geliyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma