19 Kasım 2014 Çarşamba

YAG CEKMEK SAGLIGA YARARLIDIR :))

AYURVERDA,ZEHIRLERI ATMA
Yil 1993 - Gazete küpürü arsivimden


Bu yag cekme,  bildigimiz yag cekme degil.Hani ,birine istedigimiz bir seyi yaptirmak icin yapilan övme ,güzel sözlerle kandirma fiili olmadigi gibi ,fazla vücut yaglarini cektirme,aldirmada degil.

Bu, Ayurveda "Saglik Bilgisi" anlamina gelen , Hindistan ,Nepal ve Sri Lanka 'da uygulanan antik bir alternatif saglik sisteminde ,vücuttan zehirleri Susam yagi kullanarak, hücre temizlenmesi icin uygulanan bir yöntem.

Yillar önce yapardim, sonra biraktim.Su ara okudugum "Salto Vitale" 24 Saat icinde yeni bir hayata baslayin adli kitapta okuyunca ,yeniden uygulamaya karar verdim.Yarari var, zarari yok.

YAG CEKMEK :

Sabah dislerinizi temizlemeden önce 1 tatli kasigi ya da 1 yemek kasigi olgunlasmis SUSAM
YAGINI agziniza alin.

5-10 dakika süresince yagi agzinizda oynatin,dislerinizin arasindan cekin, cigneyin,susam yagi beyazlasana kadar devam edin.

Tükürün.Agzinizi su ile calkalayip,dislerinizi normal temizleyin.

Agiz ici zarlari ,zehirli maddeleri atmak icin iyi bir ortamdir.Yag, agir metalleri ve zehirli maddeleri vücuttan cekiyor.Elbette büyük miktarlarda degil ama hic yoktan iyidir.
Tükürük ne kadar beyaz ise, icinde o kadar cok agir metal vardir .

ZEHIRLERE KARSI IKI IKSIR :

Su da cözülen zehirli maddeler icin Susam Yagi , yag da cözülen zehirli maddeler icin Sicak Su ...

Olgunlasmis Susam Yagi : Yukarda yaziyor.

Sicak Su : Tencerenin icine sicak suyu koyup, (isterseniz 1-2 dilim taze zencefil ekleyin) 10 dakika kaynatin.Termosa doldurun ,gün boyu icin.


Hem zehirler atilacak, hem agiz florasi iyilesecek üstelik,SUSAM YAGI dislerinizi beyazlatacak.

 SUSAM YAGININ OLGUNLASTIRILMASI :

Almis oldugunuz susam yagini tencerenin icine dökün ve hemen icine bir kac damla su damlatin.
Su damlalari patlayana kadar isitin.Yag 100 dereceye ulasmis oluyor.
Yagi sogutun, bir siseye doldurun.Kullanima hazirdir...

ZEHIRLI MADDELER NE YAPIYOR ?

Örnegin, Multiple Sklerose, Alzheimer, Parkinson,Bilinc Bozuklugu, Depresyon, Böbrek Hastaliklari, Uykusuzluk, Kas Agrilari, Arthritis, Morbus Crohn, Migren, Troit Bezi Hastaliklari,vb...

ZEHIRLI MADDELERDEN NASIL KURTULUNUR ?

Hareket ve yag kaybi, zayiflama
Zehirli maddeleri yikama
Zehirli madde iceren ürünleri almaktan vaz gecmek

NOT : YAG CEKME ISLEMI HER GÜN YAPILABILINIYOR.HEPIMIZE ALISKANLIK YAPMASI DILEGIYLE...

11 yorum:

  1. Yazının başlığını okuyunca "nasıl yani" dedim. Aklımdan ilk geçen olasılıkların olmadığını devamını okuyunca anlamış oldum. Çok ilgimi çekti, sağlığa olan katkısının yanı sıra dişleri beyazlatma özelliği bile yeter diyorum.
    Bir sorum olacak; yağ çekme işi ne sıklıkla yapılmalı. Hergün mü, haftada bir mi?
    Bu yararlı paylaşımın için çok sağol Şuleciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgicigim,haklisin yazmamisim.Her gün yapilabiliniyor.Yazima ekleyeyim.

      Sil
  2. teşekkürler şule,
    bilgilenmek güzel şey,
    sen bizi ara sıra dürt böyle:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sadece sizi degil,yazark,okuyarak kendimide dürtüyorum :)

    Insan bildiginide unutuyor bazen hatirlamakta fayda var...

    YanıtlaSil
  4. Susam yağını ağzımda tutabilir miyim bilmiyorum ama denemekte fayda var galiba. Yazının başlığını okuyunca ben de yağ çekmek mi diye şöyle bir düşündüm, meğer başka bir şeyden bahsediyormuşsun. Sevgiler Şulecim...

    YanıtlaSil
  5. Biraz hinzirlik yaptim,yazarkenden gülümsüyordum ;))

    YanıtlaSil
  6. Susam yaginin tadina alismak icin 1 tatli kasigi ile baslanabilinir.Ilk baslarda biraz zorlanmistim bende,zamanla alisiliyor Nermin.Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  7. Senin böyle farklı faydalarından en çok yararlananlardanım. Teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  8. biliyon muu, uzak doğu düşüncelerini meraklısıyım yaaa. benim için kim ki duk "mevsimler" filmini izleseneee noluuur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk önce isim yabanci geldi,google'den Trailer 'sini izledim simdi,Ben bunu esimle seyretmistim.Cok güzêl filmdi,resimlerde harika.Uzun zaman oldu seyredeli,sahneleri görünce hatirladim.Almancasini seyretmistik,tavsiye ederim izlemeyenlere.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma