11 Kasım 2014 Salı

KAHVALTIYA SÜPRIZ, KREP

NUTELLALI KREP

Ogluma süpriz yapip , bugün kahvaltiya krep yaptim yaninda peynirli tost vardi,süt ile birlikte mutmuslu yedi.
Dünkü futbol antremanindan sonra ve bugünkü antreman icin kaloriye ihtiyaci olacak.Muzu sevse icine koyardim ama sevmiyor.Krepleri balli ya da nutellali yiyor.Hafta icinde , sikta yapmadigim icin
pek sevindi.

Krepin tarifinden 3 tane cikiyor , ikisini oglum yedi, birinide bal sürerek ben yedim :)  yaninda ilik limonlu suyumu icerek...

1 yumurtayi kirip,cirptim,göz karari bir bardak sütü ve 1/2 bardak unu,1 tatli kasigi toz sekeri,1 cay kasigi kabartma tozunu koyup cirptim.Sulu bir karisim olacak.
Teflon tavayi hafif sivi yag ile yaglayip,isitip hamurdan döküp,tavayi sallayarak her yerine dagittim.Arkali önlü kizartiktan sonra üst üste koydum.
Istenen her sey üstüne konulabilir,bal,recel,cikolata,elma püresi vb... ile tatli,seker hamura konmazsa peynir,et dilimi,somon füme vs... ile  tuzlu yeniyor ve nefis oluyor.

14 yorum:

  1. Krepler, kahvaltıların güzel lezzetlerinden hem de çikolatalı :) Çok severim :)
    Ellerine sağlık Ablacım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok severim,elma püreliside güzel oluyor,tesekkür ederim canim.

      Sil
  2. off ne yerim ben onu :)))) ellerine saglikk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol :) Yenmiyeck gibi debil.Ölcünün az olmasi iyi,fâzla yeme riski kalkiyor :)

      Sil
  3. aa çok güzel yapmışsın *-* ben hiç böyle yapamıyorum ama :(
    resmen dürüm gibi olmuş bravo ya ^-^
    eline sağlık şekerim <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamurun civik olmasi gerekior.Tavaya kepce ile koyunca ,kenarda tavayi Saga sola sallayinca ,tavanin seklini aliyor hamur ,ondn sonrasi kolay.Hamuru az koyup,sallarken az gelirse tekrar ekleyebilirsin,hamur ince olunca güzel dürüm oluyor.Sevgierle

      Sil
  4. eline sağlık canım krep sevilmez mi ya :)

    YanıtlaSil
  5. Elinize saglik, keske benim kiz da yese. Cok yemek seciyor bu aralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkide secer bilmezmiyim.Özellikle sebzelerde cok zorlaniyoruz :(

      Sil
  6. Çok severim krep, harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. baş döndürücü buuuuuu bayılırııım ah ben taam muz da koyuyim. muz ve çikolata yesem hayatta başka şey yemeden yaşayabilirim yaa sağlıklı bi durum olsaa :)

    YanıtlaSil
  8. Bende severim ,elma püreli ,târcinlisida güzel oluyor,denemelïsin.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma