14 Kasım 2014 Cuma

LESLIE SANSONE :WALK,WALK,WALK! KIMDIR?





Leslie Sansone, kisaca Leslie abla,bizim Leslie kimdir?


Leslie Sansone 14 subat 1962 yilinda New Castle ,Pennyslvania ,Amerika 'da dogmustur.
 Andrew, Marie Ellena  ve Joseph adinda üc cocugu vardir.Kizi Marie,  annesine   "walk"videolarinin
cogunda ona eslik ediyor.
Leslie yemek pisirmeyi, yemeyi ve YÜRÜMEYI cok seviyor
Leslie Sansone , Ev fitness programında "Walk "uluslararası kabul görmüş bir fitness uzmanı ve yaratıcısı.
 Onun felsefesi basit: "Our bodies were made to move, and we can Walk our way to health and Wellness!"
Vücudumuz hareket etmek icin yapilmis,biz yürüyerek saglik ve Wellnese ulasiriz..(Google cevirisi daha komikti )

Onu takip edenler 30 yildir , evde yürüyerek zayiflayip, sagligina kavusuyor. Onunla yürüyenler cok konusmasindan sikayet etselerde, en zevkli ,eglenceli egsersiz videolar onda.Güle,oynaya dakikalarin nasil gectigini anlamiyorsunuz.Nesesi,pozitif enerjisi size bulasiyor.
1 Mile -5 Miles videolarindan birini secip,hemen yarin,hatta bugün Leslie Sansone ile tanisin,yürümeye baslayin.(YouTube)

Her spor vidosunda oldugu gibi saglik sorunuz yoksa tabii...Yinede bir doktora danisin lütfen.Bir cok diyetisyenin , danisanlarina Leslieyi tavsiye ettiginide okudum....
Fitnesscenter gidemeyenler,zamani olmayanlar icin kacirilmaz firsat.Leslie'nin en cok söyledigi ve sevdigi laf :

WALK , WALK ,WALK !!!   YÜRÜ , YÜRÜ, YÜRÜ !!!

Pekii, Leslienin baslayis hikayesi nasilmis?

Ömürbiterdiyetbitmez isimli Blogger arkadasimdan ögrenmistim:

Leslie, studyonun duvarlarina(calistigi spor salonunun duvarlarina zahar), "walkaerobic class" var diye yazmis, yapistirmis. Ay demis, 15-20 kisi toplansa bari. Anca masraflari cikartirim demis(ne masrafi acaba, bunu soylememis?)
Bir kac gun sonra, salona geldiginde gozlerine inanamamis, resmen sapa oturmus gordugu manzara karsisinda (burda dogaclama yapiyorum, ingilzice ve tukrceyi harmanlayip, size oyle sunuyorum).
Bir de ne gorsun!
Tam tamina 90 kisi onu beklemiyor muymus!!!!!!!!!!!!!
Ay!( Vallaha ben bile sok oldum! Millet sanki yurumeye susamis. Beles filan olsa, hadi dersin, nerde beles, oraya yerles, beles mezar buldun mu, giricen dersin. Ama parali, agziylan diyo iste. Nasil toplanmis bu kadar millet kiz?)

One day yazan paragrafa gectim simdi.

Evet, bir gun, bir ogrencisi yuruyus dersini (walking class) kacirmis. Ay hocam demis, sizin dersinizi kacirdim, keske bir videoya cekseniz de, bu dersi telafi etsem evde demis.
Ve, ikinci ampul yanmis Leslie'nin kafasinda (birincisi sokakda yuruyen insanlardan cagrisim yapan walkaerobic di ya, bu ikincisi oluyo demek).
Ve o kadincagiz, bu istegini soyler soylemez, salonda da bir hayhasim kopmus. Butun millet, bana da bana da, demeye baslamis. Bana da bir kopya, bana da bir kopya!
Evde extradan yapariz kiz Rachel abla (Rukiye abla'nin ingilizcesi) demisler birbirlerine.

Iste demis, ikinci ampulden sonra, gerisi corap sokugu gibi geldi demis. Bugun itibariyle de, 100'den fazla walking dvd yaptim, ve tam tamina 4 tane sporla alakali kitap yazdim demis (Masallah yaaa. Gercekten masallah. Ne olursa olsun, alakaya maydonoz dememis, bu isde basarili olmus iste hatun kisi. Bravo !).
Sonra da katildigi onemli, populer yerleri yazmis.

Yani sevgili seyirciler, Rukiye ablalar, Rachel bacilar, demek ki neymis, Leslie saksiyi calistirmis, insanlarin her gun yapmaktan SIKILMIYACAKLARI "yurume"eglemini, spora donusturmus.
Ve herseyden de onemlisi, yaptigi isi tam yapmis.

Espirili anlatimiyla ,bizi bilgilendirigi icin  arkadasimiza tesekkür ediyorum.

Eee! Neyi bekliyoruz ???

Icinizdeki tembel yaratigi "domuzköpegini"duymazliktan geliyoruz :)))



8 yorum:

  1. Harika yaa teşekkürler . Sonunda Leslie yi öğrenmiş oldum :) bakicam youtubedan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BIR SEY DEGIL,COKTAN YAPILMASI GEREKEN BIR POSTTU :))

      Sil
  2. işte beni yürütmeyi başaran kadın bu :D :D
    senin blogunda tanımış yazın onunla yürümüştüm :)
    ama burada nedense içimden hiç hareket edesim gelmiyor :/
    ben de hikayesini aynı blogtan okumuştum :)
    paylaştığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktif yürümeye bende onunla basladim...Rica ederim.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Su sira jillian ile takilsamda sanki özledim kendisi :)

      Sil
  4. çokoş yaa kızların toplanması ve video fikri :)

    YanıtlaSil
  5. Sen degil de,annecigin yapar belki :))

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma