15 Kasım 2014 Cumartesi

HER SABAH LIMON SUYU ICMENIN 15 FAYDASI

 
1 - IMPROVES DIGESTION : SINDIRIME FAYDALIDIR.
 
2 - BOOSTS IMNUNE SYSTEM : BAGISIKLIK SISTEMINI CANLANDIRIR.
 
3 - HYDRATES YOUR BODY : VÜCUDUNUZU NEMLENDIRIR.
 
4 - BOOSTS ENERGY : ENERJI VERIR.

5 - PROMOTES HEALTY AND REJUVENATED SKIN : GENC VE SAGLIKLI CILT TEMIN EDER.

6 - REDUCES INFLAMMATION : ILTIHABI AZALTIR.

7 - WEIGHT LOSS AID : ZAYIFLAMAYA YARDIM EDER.

8 - ALKALIZES YOUR BODY : VÜCUDU ALKALI YAPAR.

9 - CLEANSING PROPERTIES : TEMIZLEYICIDIR.

10 - ANTIBACTERIAL AND ANTIVIRAL PROPERTIES : ANTI BAKTERIYEL VE ANTI VIRUS ÖZELLIGI VARDIR.

11 -  REDUCES MUCUS  AND PHLEGM : SÜMÜK VE BALGAM AZALTIR.

12 - FRESHENS BREATH : NEFESI FERAHLATIR.

13 - BOOSTS BRAIN POWER : BEYIN GÜCÜNÜ ARTIRIR.

14 - ANTI-CANCER : ANTI KANSER ÖZELLIGI VARDIR.

15 - GETS OFF  CAFFEINE : KAFFEINI ATAR.

 

14 yorum:

  1. Bu kadar çok faydası olduğunu bilmiyordum. Sayende öğrenmiş oldum, teşekkürler. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin elinin altinda olan saglik küpü.her sabah icmeye calisiyorum bende .Bir sey degil ;)
      Sevgilerle.

      Sil
  2. Sık sık yaptığım bir ikili :) tadı da yararı da çok çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes alïskanlik haline getirmeli.Sevgiler...

      Sil
  3. Süper faydalı bi post olmuş ellerine sağlık Şule ablacım.Bu sıralar boğazım fena yine yani en çok da 11 ve 12. maddeler için her sabah içmeliyim :) Sevgiler
    Evergreen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecmis olsun Evergreen.Ihmal etme,alisinca otamatikman Sabah elin limona gidiyor ;)

      Sil
  4. İçmek lazım sağolun bu güzel bilgi için.Bloğunu yeni keşfettim ben de beklerim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. aaa valla mııı yaparım ki taam. aç karınan maydonoz yemek de iyiymiş di mi. :)

    YanıtlaSil
  6. Eveet nerede kalmıştık ben lesliede kalmisim :) evet limon .. hergun bu bilgiyi geciyorlar sen de hatirlattin iyi oldu ^-^

    YanıtlaSil
  7. Her sabah vazgecılmez rituelım,
    Psikolojik olarak da içince sankı tum bu faydaları gozle gorebılırrmış gibi içim rahatlıyor valla:D
    Çok faydalı bır yazı olmuş teşekkürler canım.Ara ara ziyaret edebılıyorum çok açmışım arayı super yazılar kaçırmışım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sabah icemezsem kendimi rahatsiz hissediyorum,faydalarinida görüyorum cok sükür :)

      Tesekkür ederim ,Diyette Degilim..Blogunun ismi , tam da beslenme modelime uygun :))

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma