16 Kasım 2014 Pazar

PAZAR KAHVALTISI VE COK SÜKÜR !



SUCUK TAVA







yumurtali domates,kahvalti,frühstück,breakfast,diyet
MENEMEN:DOMATES,ACI BIBER,SARIMSAK,
TUZ,KIMYON,ZEYTINYAGI

Bugün canim  isteyince ikiside sofraya geldi.Evde ekmek olmayinca,sabah ilk is ekmekcik almaya gittim.Hava cok soguk olunca, yürümek yerine bisiklet ile gitmeyi tercih ederek,sabah sporunu da yapmis oldum.
Oglumun futbol maci dün oldugu icin bugün sucugu ve sarimsakli menemeni rahatca yedik.
Haftasonu kahvaltilarini, macin olup olmamasi cok etkiliyor.Sporcu beslenmesine dikkat etmemiz gerekiyor.

Umarim herkes güzel,huzurlu bir kahvalti yapmistir.Yanliz ya da ailesi ile.

Dün , gec saatlerde oglumun verdigi bir haber ile sok oldum.Mahallemizde oturan alman bir aile hakkinda...
Oglumun kücüklügünde,cocuk parkinda gördügümüz,merhabalastigimiz ve arada beraber oynadiklari iki kardesin anneleri ölmüs.
Tahminen ben yaslarda,belki daha genc ,sisman bir bayandi.Uzun bir aradan sonra gördügümde ,müthis zayifladigini görmüstüm,nerdeyse kilolarini yarisi gitmisti.Kendisine iltifat edip,nasil zayifladigini sormustum.
"Yemeklerin yarisini ye", metodunu uygulayarak zayifladigini anlatmisti. O sira ailevi problemleri vardi,kocasi , evi bir baska kadin icin terk etmisti.
Oglumun anlattigina göre sonradan bosanmislar.Oda bu haberi ortak arkadaslari olan, sinif arkadasindan duyuyor.
Dün aksam,pat diye ölüm haberini verince,sordum.Niye? Nasil?
Bilmiyor...Hastamiydi,intihar mi etti?
Gece , kadin  uyumak icin yatiyor ve sabah kücük cocugu annesini yatakta ölü buluyor.Ne kadar,zor ve üzücü bir durum.Agabeyi babasinda kaliyormus.
Ölüm herkese farz ve iyisi ,kötüsü var mi?
Esim, en temiz ölümün bu öldügünü söylesede...Aci cekerek ölmek daha zor diyor, hakli ama yinede....
Dünya da kimse kalici degil...Allah hayirli ve uzun ömürler versin ,demekten baska yapabilecegimiz bir sey yok.
Cook hassas yapimdan dolayi,uyumam zor oldu.Sürekli uyanip,durdum.Sabah erkenden uyanip,gözlerimi acinca " COK SÜKÜR "dedim,uyanabildigim,yasadigim icin...


Pazar gününüz mutlu  ve saglikli  ,sükürlü gecsin.sevgilerle...

6 yorum:

  1. Ne kadar zor olsa gerek. Çok üzüldüm gerçekten. Allah çocuklarının yardımcısı olsun. Çok şükür....

    YanıtlaSil
  2. ikisine de bayılırım yaaa ve çok sık yerim. menemen haftada kaç kere yiyom yaaa :) bugün ben de tarif yazdım ki amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah,göz attim acilen.Birazdan yorum yazacagim.Esim ve ben cok severiz.Su sira yapmadim :(
      Bu hafta bende yâpayim.Cayla,kahveyle iyi gider :))

      Sil
  3. Yemekler enfes de su birden ölen kadına cok üzüldüm çocuklar annesiz kaldı :(

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma