10 Aralık 2014 Çarşamba

MENEKSE KOKULU HIKAYELER KITABINDAN


7 yorum:

  1. Doğru söze ne denir :))
    Harikasın Şuleciğim, kitap paylaşımların beni okumaya teşvik ediyor.
    Geçenlerde D&R da gördüm çiçek kokulu kitaplardan; ismini aldıkları çiçeğin şeklinde kitap ayraçları vardı ve o çiçek gibi kokuyordu. Kitabı cazip hale getirmişler, çok hoş bir fikir gerçekten, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldigim kitabin ayraci yoktu :)


      Gercekten ilginc ve hos fikirmis...

      Sil
  2. çok güzel söz geçen sene severek okuduğum kitap bazı hikayelerden oldukca etkilendim kokusu çok hoş okumayanlara tavsiye edilir güzel paylaşım selamlar...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sözü ilk kez bu kitapta okudum,cok begendim,tesekkürler...

      Sil
  3. Kesinlikle cok dogru bir soz, kitap ise harika ben cok severek okumustum :)

    YanıtlaSil
  4. kitabın ismi çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Menekse kokusunu hatrlayamiyorum.Kitabin ayraci kokuluymus.Menekse koklamayali uzun zaman olmus.Eminim güzel bir kokudur,ismi gibi.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma