28 Aralık 2014 Pazar

MAHMUTPASA HAMBURG SUBESI - PAZAR KOSUSU - MERDIVEN CIKMA

 
 BIZIM MAHMUTPASAMIZ

Memleket özlemi kalmasin artik Hanimmm! Biz Türkiye'ye gidemezsek,Tuhafiyecimiz bize gelir.Icindeki tuhaf seyleri görmek icin bir gün girecegim icine :)



KOSUYORUM , KOSUYORSUN,KOSUYORLAR

2 derece sogukta 47 dk. kostuk.Saati ,bizimle kosmayip yürüyen esim tuttu.Uzaktan cekildigi icin diger kosanlari ve yürüyenleri net göremiyoruz maalesef.




Kosudan sonra merdiven cikmaya gittik.Oglumla beraber iki kere inip,ciktik.Hava  günesli ama soguktu.Olsun,yagmur yagmasinda.Haftaya kar yagisi bekleniyor...

Bu kadar spordan sonra ,karnimizi Döner yiyerek doyurduk.Buyrun KÖZ ALA TURCA' miz...



8 yorum:

  1. Memleket hasreti, uzaklarda en ufak şeyin bile önemi var değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisiniz.Ilk gelenler cok zorluklar cekmisler.Simdilerde her yönden rahatiz.Türk berberler,marketler,kasaplar,doktorlar,restorantlar,simitciler,perdeciler,hali yikayicilari, vs...akliniza ne gelirse her sey var.Sadece ,memleketin havasi ve yakinlarimiz yok...

      Sil
  2. ay çok iyi yaa mahmutpasha. orada duran amca bile memleket hasretini giderir:)
    yaa 2 derecede 47 dakika koşmak insanüstü bi davranış :) tebrik ederim hem de çok <3. hamburg güzel bir şehir galiba. dönercileriniz de var ay daha nolsun süper ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk gördügümde cok gülmüstüm.Bir Mahmutpasmiz eksikti oda oldu dedim :)Fotosunu cekip göstereyim dedim :)
      Kosu iyidi ,üstüne hafif bir seyler yense daha iyi olurdu belki :)
      Benimkisi "bu ne persiz bu ne lahana turusu oldu " :)

      Sil
  3. Türkler nereye gitse oraya kendi kültüründen birşeyler mutlaka götürüyor. Tuhafiye de onlardan birisi galiba. Şulecim senin spor aşkına bayılıyorum. Düzenli olarak spor yapmak gerçekten zinde ve sağlıklı olmamızı sağlıyor. Ben de düzenli olarak sabah yürüyüş yapıyorum. Bu arada yeni yılını da kutluyorum canım, kalbinden geçen tüm güzel dileklerin olması dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler Nermincigim.Oglum antreman yapinca ,bende ona eslik ediyorum,iyi oluyor.

      Yeni yilda, her seyin gönlünce gerceklesmesini dilerim bende.Sevgilerle...

      Sil
  4. yani Sule doner olayina kadar superdi hersey, doner kelimesini duyunca buyu bozuldu, ama azmin super o sogukta kosu, bravo diyorum.
    Turkiye'den her yaz tatili donusu soyle bir 1-2 hafta kadar bi bocalama donemi yasarim hep burda (strasbourg). benim ne isim var burda falan gibilerinden ama sonra çocuklar falan derken unutup onune bakmak zorunda kaliyo insan, o yuzden bulundugumuz yerin, anin tadini cikarmaya basliyoruz elimizden geldigince tabii.
    sevgiyle
    Sulti's

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,Sulti's haklisiniz :)) Ne diyeyim,ben böyleyim iste:)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma