19 Aralık 2014 Cuma

YESIL KREP; KREM PEYNIRLI VE SOMON FÜMELI

SAGLIKLI KAHVALTILIK




KREPIN KIVAMI

1 yumurta, ince kiyilmis bir avuc maydanoz,biraz dereotu,1 su bardagi süt,1 su bardagi beyaz un ,bir cimcik tuz.

Maydanoz ve dereotunu ince dograyip,süt ile blenderden gecirilir.

Yumurta,tuz atilarak mikserle köpük köpük oluncaya kadar cirpilir,maydanozlu ve dereotlu süt eklenir,Un elenerek konur iyice cirpilir.Kivami civik olacak.Karisim 15-20 dk. dinlendirilir.


 
KREPLER PISIYOR


Isinan ve hafif yaglanan  tavaya bir kepce karisimdan dökülüp,tava ileri geri sallanarak,hamurun yayilmasi saglanir.Her iki tarafi 1 -2 dk.pisirilir.


INCECIK OLURSA KOLAY SARILIR

 Pisen krepler sogutulur.



3 TANE CIKIYOR

Krepin icine krem peynir sürülür, onun üstüne füme somon dilimleri serilir.Rulo yapilir.Strec filme sarilarak,buz dolabinda servis zamanina kadar bekletilir,dilimlenir.Kürdan ile tutturulur.



YENMEYE HAZIRLAR

Ben son asamayi bekliyemedim, bir tanesini sardiktan hemen sonra yedim.Digerlerini strecleyip,buzdolabina koydum.Bir tanesi bile cok doyurucu.Yesil rengi yakalamak icin beyaz un kullandim.Kalsiyumlu,C vitaminli,Omega 3 lü,zayiflatici,ödem attirici yesillikleri ile saglikli bir ögün oldu.Beyaz unu görmezden geliyorum :)

Deneyecek olanlara afiyetler olsun.

Herkese mutlu,huzurlu,saglikli bir gecirmenizi dilerim.Hayirli Cumalar....

21 yorum:

  1. gelcam yine de az önce tavuklu krep ve salata yedim yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Şule'ciğim yaratıcılığın sınırı yok! Krep ayrı güzel... Ben asıl sunuma bayıldım, greyfurtta halinden memnun gibi:)) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Blog keşif etkinliğinden geldim sizi takipteyim ben de bloguma beklerim :)
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler,bende sizi takibe aldim.Sevgilerle...

      Sil
  4. Merhaba eline sağlık çok güzel görünüyor blogger dayanışmasından geliyorum takipteyim benim bloğuma da beklerim. pembemakyajcantam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuza gelip,üyede oldum.Takipteyim.Sevgilerle.

      Sil
  5. amaaaaaa yeni tarifime baksan yaaaa amaaaa yaaaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Rengi ayri harika, bir de somonlu... Yeme de yaninda yat dicem, yok olmaz yemek gerek :) Ellerine saglik ablacim, cok guzel olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim Sinemcigim.Somon severler ,Yesil sevenler denemeli :)

      Sil
  7. Merhabalar ellerinize saglik, harika gorunuyorlar, blog kesif etkinliginde tanistim blogunuzla, bana da beklerim,hosçakalin!
    Sulti's
    http://asulti2000.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
  8. yaa ben önce suşi sandım bunu, sonra da afyon lokumu :).
    ne güzel yapmışsın. zor gibi geldi gözüme ama kolay da olabilir , tadını çok merak ettim eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor degil,denemeni tavsiye ederim.Cok lezzetliydi :)

      Sil
  9. offff yapcam bunu bayılırım beee :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma