12 Aralık 2014 Cuma

LEOPAR DELISINDEN MIM

 

http://gzmgdr.blogspot.de/2014/12/mim-18-me-time-kendime-ayrdgm-zaman.html#more

 
Sevgili Leopard Delisi  kendimize ayirdigimiz zamanla ilgili mim sorulari göndermis, bende gecikmeli olarak cevapladim.Kendisine tesekkür ediyorum.Onun cevaplarini okumak icin ,güzel blogunu ,linki tiklayarak ziyaret edelim.Bakalim ,neler yaziyormus blogunda :)

1. Yalnızken neler izler veya okursun?

Yanlizken , genelde kütüphaneden kiraladigim kitaplari,dergileri okurum. Yemek,saglikli beslenme  ile ilgili kitaplar disinda roman türü en cok ilgimi ceker.Gündüz tv seyretmem.Önceden internetten filmde izlerdim,simdilerde Blogtan zaman kalmiyor.

2.Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin ?

Rahat kiyafetler,tisört ve esofman.

3.Me-time güzellik ürünlerin nelerdi?

Arada cilt kirisikliklarina karsi maske uygularim.Yas 45 :)

4.Aktüel en sevdiğin ojen hangisidir?

Oje kullanmiyorum.

5.Kendine ayırdığın vakitte ne yer ne içersin ?


 2 HIBUSKUSLU KUSBURNU CAYI + 1 YASEMINLI YESIL CAY DEMLENDIKTEN SONRA  1 LITRE SU ILE KARISTIRILIP GÜN BOYU ICILECEK

Meyve yerim .Frambuazli ,cilekli  pasta ve Cheesecake 'e bayilirim. Kahve ve bitki caylari icerim.

6.Aktüel en sevdiğin mum hangisidir

Koku allerjimden dolayi kokulu mumlari fazla kulanmasamda,caydanlik altinda meyve kokulu olanlari yakarim.Kisa özel, elma,tarcin kokulu mumda hosuma gider.

7.Yalnızken dışarıda da vakit geçirir misin?

Yürüyüse cikarim,parkta gezerim.

8.Tek başına sinemaya film izlemeye gider misin?

Hayir,simdiye kadar hic yanliz gitmedim.Esimle beraber gideriz."Grey'in Elli Tonu"  sinemaya geldiginde bir ilk yasanabilir:)

9.En sevdiğin online shop ?

Online alis veris ,kendim hic  yapmadim.Online ödemeler biraz rizikolu ,Bilgi hirsizligi var...

10.Eklemek istediğin bir şeyler var mı ? Kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın ?

Hayal kurarim,tembellik yaparim,spor yaparim, Bloglari gezerim :)

Kreatif Baskan

Kedili Evin Tarzi

Bahce Perim

Yazdan Kalan

Blog arkadaslari mimliyorum.

Mim hosunuza gittiyse ve simdiye kadar yapmadiysaniz sizlerde mimlendiniz....

13 yorum:

  1. Grinin Elli Tonu konusunda bende öyle düşünüyorum. Sanırım ilk defa o film için yalnız gideceğim hehe :)
    Cevapladığın için teşekkür ederiimmm :))

    YanıtlaSil
  2. yaparım ki tabisi :D haftasonu mimleri yapıcam zaten ;) çook teşekkürler canım <3<3

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blog keşif etkinliği yapıyorum.daha fazla kişiye ulaşmak için bloğunda yayınlarsan sevinirim sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DUYURUMU YAPTIM :)
      KENDI BLOGUMU TANITMAK ICIN GELECEGIM...

      Sil
  4. :Merak ediyorum, nasıl bir film ki bu? Greyin 50 tonu yalnız gidiliyor? :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      3. Ciltlik kitabini kütüphanede görüp,kirlayip,okumustum.

      Sil
  5. yaptım ki yaptım ki :) tişkürler çok <3<3<3
    http://kreatifbaskan.blogspot.com.tr/2014/12/sulem-cafeden-mim.html

    YanıtlaSil
  6. Ben de yaptım teşekkür ederim Lule :) Üniversitede yurttaki oda arkadaşımın adı Şule idi. Lule derdim sana da bir anda çıkıverdi işte. Yakıştı mı ne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))
      Yar saclarin lüle lüle,
      Yar benziyor beyaz güle..

      Benide aklima simdi bu geldi :))

      Okumaya gelecegim...

      Sil
  7. hehe içtiğin çay tam sana göre işteeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla tam benlik.Eskiden sekerli icerdim ama...

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma