3 Aralık 2014 Çarşamba

SAGLIKLI KAHVALTI:FRAMBUAZLI SMOOTHIE

YOGURT+ FRAMBUAZLI SHAKE-SMOOTHIE

Merhabalar, sevgili okuyucularim,bugün telefonun alarmini kapatip, biraz daha uyunca, nerdeyse ise gec kaliyordum...Neyse ki ,is yerim yakinda :)
Kahvalti yapamadan ciktim.Gece kitap okuyayim derken , yatma saati gecikmisti,haliyle sabahta kalkamadim tabii...
Beslenme programinin 3 . gün kahvaltisi nefis...Bu tür saglikli,kalorisi az Smoothieleri severek yapip,iciyorum.Diger Smoothie tarifleri icin buraya , beslenme programinida buraya tiklayarak görebilirsiniz.
Bu sefer ki smoothie sadece yogurt,  dondurulmus frambuazdan olusuyor, yogurt yerine evdeki kefirden koydum.

Frambuaz yerine, nar,cilek,vs..konulabilir diye düsünüyorum...Saglik icin ,denemenizi tavsiye ederim.

200 gr. Yogurt,( koyu ayran,kefir,Buttermilch 'de olur)
200 gr.  Dondurulmus frambuaz, (tazeside olur)

Hepsini, el Blenderi ya da mutfak robotunuzda cekiyorsunuz ve afiyetle iciyorsunuz...

13 yorum:

  1. inanılmazz canım cekti çokda kolaymış hemen deneyecegim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten cok Praktik ve saglikli,kilo Problemi yoksa, biraz bal ile tatlandirilabilinir.Afiyet olsun.

      Sil
  2. şu alarmları kapatmamız yok mu :)) neyse ben artık farklı yerlere koyuyorum alarm kurduğum tel. leri ki birini kapatıp yatarsam başka bir yerden diğeri hadi kaaalk diye uyandırsın.
    afiyet olsun. sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Oglumun Tel.alarmi olmasaydi,uyuyup gitmistim :)) tesekkür ederim, iyi günler dilerim.

    YanıtlaSil
  4. kefirle bak bunu hiç düşünmemiştim. harikasın ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meyveli kefir daha rahat iciliyor sanki :).tesekkür edrim :)))

      Sil
  5. bazen aynı şeyi ben de yapıyorum :) Nöbetli çalıştığımdan bazen de günleri karıştırıyorum işe giderken yanlış gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslinda önlem olarak iki alarmim vardi.izinimde kapatmisim ikinciyi.tekrar ayarlamali.

      takvimime yaziyorum,is günlerini planlari,randevularini,o yüzden sorun yok ama tel.sarji biterse,alarmi kapatip,acmayi unutursam iyi olmuyor :))

      Sil
  6. Neyse ki is yeri yakinmis galiba hepimiz ayni seyi yasiyoruz :)
    Smoothinin rengine bayildim harika olmus, ellerine saglik ablacim...

    YanıtlaSil
  7. amannnin işte tam bana göreee. frambuaz da bayılıyom smuuti dee :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma