6 Ocak 2015 Salı

JILLIAN MICHAELS FOOD - FAVORIT CLEAN EATING, SAGLIKLI ÖGÜN ÖNERILERI 1-

SHAPE NOVEMBER 2014 DERGISINDEN
CLEAN EATING - TEMIZ BESLENME


HAFERFLOCKEN MIT WALNÜSSEN - CEVIZLI YULAF EZMESI

50 gr. Yulaf ezmesini biraz su ile islatip ,10 dk. sismesi icin bekletin. 5 ceviz icini üstüne dökün ve yiyin.

GRIECHISCHER YOGURT MIT FRÜHCHTEN - MEYVELI YOGURT

Amerika' da bizim yogurt Yunan yogurdu diye biliniyor.Ister kendi yaptiginiz ister hazir aldiginiz yogurdu mevsim meyveleri ile karistirip yiyin.Bu benim meyveli yogurtlardan :)

OMELETTE MIT TOMATEN UND SPINAT - DOMATES VE ISPANAKLI OMLET

Tavada 1 kasik yagi isitip, 2 yumurta, 1 domates ve 100 gr. Ispanagi karistirip tuzunu baharatini koyup,omlet yapin.


Su siralar  yemek konusunda  ,en cok "Clean Eating " üzerine    kitap ve Blog varmis .Bu konuda ,derginin yazdigina göre, en önde olan  ve en cok satilan kitap " The Eat-Clean Diet Recharged"- Tosca Reno,imis ...

Temiz beslenmenin temel taslari ; Cok protein, saglikli karbonhidratlar ve lifli besinler tüketmek.

TEMIZ BESLENMENIN EN ÖNEMLI KURALLARI

 *  Sebze,meyve,yagsiz et ve tam bugdayli ürünlerden cok tüketmek.
 * Günde 3 Litre su icmek.
 * Sekerden ,tatlandircilardan ( örnegin Aspartam),trans yaglardan (Chips,Croissant,vs...) uzak      
    durmak.
 * Yapay ek gida maddeleri ve koruyucu maddelerden parmaklari cekmek...
 * Alkolden vazgecmek...
 * Dogal tuz kullanmak.

6 yorum:

  1. tam benlik bir yazi olmus, su siralar kitliktan cikmis gibi onume ne tatli konursa yiyip kalkiyorum :( yeni yila temiz girmem gerekirken anlamadim gitti bu isi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavas yavas eski düzene girmeliyiz dedim de :) Ben tatli degil ama kahvaltilarda ekmekciklerden cok yedim.Cavdarlida olsa fazlasi fazla ;)

      Sil
  2. Yulaf ezmesi ne güzel bişi yaa . Bu bilgileri her ne kadar bilsek te hayatın akışında uygulama problemi yaşıyoruz. Sen motive edicisin süpersin yaa ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen,son haftalarda bu tarz beslenemedim.Hele can yulafi daha bir özledim.Bugün meyveli ýogurt hazirladm.
      Yarin,insaallah yulafcikta sira :)

      Sil
  3. Canım çok emek vermişsin. Yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma