17 Şubat 2016 Çarşamba

KALE MARULU CORBASI (KALE, GRÜNKOHL)

KALE MARULU CORBASI

Kale marulu, kivircik lahana, Kale, Grünkohl ...Cok saglikli bir sebze , yemegi ,corbasi, salatasi, smoothiesi,Juice sebze suyu olarak cok cesitli kullanimi var...Yapraklari cok kivircik oldugundan Kara Lahana gibi sarmasini yapmak mümkün degil :))




KEMIK SULU KINOALI KALE CORBASI


Bugün uzun bir yürüsten sonra eve gelince  car cabucak yaptim corbasini...Hepsi buzluktan cikti :Kale marulu, Pismis Kinoa, Kemik Suyu ...Ismini  3 K Corbasi koydugum  ;

KEMIK SULU KINOALI KALE CORBASI

Bombastik özellikleri olan corbami kendim icin pisirdim ve 1,5 kase cikti...Acilica hepsini ictim :) icim isindi...Sifa olsun..

Önceki günlerde temizleyip, dogramadan  buzluk torbalarina doldurdugum kale marullarindan bir torbasini cikardim..Üzerine biraz bastirip, kaleleri kiriverdim, dogranmis gibi oldular :)

Önce tencerede zeytinyaginda yemeklik dogranmis sogani ve sarimsagi hafif soteledim.

Üzerine pismis kinoayi, kale marullarini ve kemik suyunu ekledim..

Tuz,zerdecal, Karabiber,kimyon ve 1tatli kasigi hindistan cevizi yagi ekledim.

Pismesine yakin  dogranmis taze naneleri ve kuru reyhani serptim...

Pistikten sonra tereyagina kirmizi pul Biber koyup, corbanin üzerine döktüm..

Super saglikli Kemik Sulu Kinoali Kale Corbam hazirdir :)

Kisaca Kale Marulunun faydalari:

Kanserden korur
Kolestrol düsürür
Iltihabi giderir, önler
Kemikleri güclendirir
Bagisiklik sistemini kuvvetlendirir
Kalbe iyi gelir
Gözleri güclendirir
Zayiflamak ve detok yapanlari icin idealdir
Kan yapicidir
Hamileler icin harika bir besindir

Yüksek oranda Demir, kalsiyum, Vitamin  C, Vitamin K, Vitamin A icerir ve kalorisi cok düsüktür.


7 yorum:

  1. Kale marulu hiç duymadım ablacım, bilmediğimiz ne çok ürün var. Mutlaka gördüm ama adını bilmiyorum :) çok da vitaminliymiş, tariflerin harika ellerine sağlık ablacım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chou Friese Olmasi lazim fransizca :) ingilizcesi Kale ,türkceye de kale marulu diye gecmis, kivircik lahana da diyorlar...tesekkürler Sinemcigim :)

      Sil
    2. Teşekkürler ablacım, mutlaka bakıcam :)

      Sil
  2. senden ne çok öğreniyos yaaaa bunun rengi balık çorbasına benziyooo ay balık çorbası süfer bişiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen seviyorsun balik corbasini, canin cekti anladim :))

      Sil
  3. Kalenin tarımı yapılıyor değil mi? Nereden geldiğini anlamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıvırcık lahana olarak biliniyor Türkiye'de Genel tarimi henüz ýok, zaten yeni yeni taniniyor Türkiye'de..Sadece hoby tarimcilik yapanlar varmis.. Amerika ve Avrupa’da cok tniniýor.Türkiye'de yurt disindan getirip, online satisi da yapilïyormus..kara lahananin kivrcigi gibi...

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma