3 Şubat 2016 Çarşamba

HAFIF AKSAM YEMEGI : YESILLIKLER ICINDE YUMURTA

HAFIF AKSAM YEMEGI: YESILLIKLER ICINDE YUMURTA
Roka , maydanoz, semizotu ve yumurta birlesirse böyle güzel ,,saglikli,tok tutucu hafif bir aksam ögünü olur :)

Zeytinyagi, zerdecal,karabiber,tuz ve limon suyu ekledim,Proteini,lifi,demiri, vitaminleri ,* icinde  hazirlanmasi cok kolay,ucuz, herkesin kolay bulabilecegi malzemelerle antikanser,antiaging ,yag yakici özellikleri olan  bu salatayi cok seviyorum...

* folik asit ve Omega 3 bile var :))

Evde olsaydi, dereotu,yesil sogan,taze nane de eklerdim...

Aksam otururken su ve bitki caylari icecegim... Icim temizlenmis, alkali olmus ,hafiflemis olurum...Neyse ki ,evdeki cekirdek bitti, citlatamayacagim... ne kadar saglikli olsa da aksam aksam fazla yag yüklememeli vücuda:)

Biraz dinleneyim, Leslie ile 3 Mile yürümeyi düsünüyorum...Arada böyle hafif seyler de yemeli degil mi?
Sizin hafif yiyecekleriniz neler? Aksam ögünlerinde ki hafif secenekleriniz nedir?

16 yorum:

  1. Protein de var folik asit de...ohh daha ne olsun afiyet olsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, dogru Omega 3 bile var :) ekleyeyim hemem :)

      Sil
  2. Akşamları çocuklar et, tavuk ve sebze yiyip, ardından bütün gece atıştırıyordum ama artık yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece atistirmalari yok mu? Bilirim,TV. Karsisinda kuru yemisler kötü bir aliskanlik ,gündüz yenince saglikli gec saatte olunca sagliksiz oluveriyor :(

      Sil
  3. Bir yumurtasever olarak salata tam benlik diyorum, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumurta salataya cok yakisiyor :) tesekkür ederim...

      Sil
  4. Ben çok severim böyle. Yeşillikler ne güzel. Burada roka yok ve özledim. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burdaki rokalarda minicik ...Yurt disinda olmayinca zor tabi, böyle yayinlayinca da kötü oldu simdi...

      Sil
  5. Çok sağlıklı ama ben pizza istiyom :-p

    O yüzden kocaman bir göbeğim var :D

    Sağlıklıve lezzetli görünüyor gerçekten.Aklı kıt olmayan herkesler bunutercih eder doğrusu..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriye arada Pizza da yiyebilmek icin Bundan da yemeli:) benim boyum kisa cok dikkat etmezsem o Göbek bende de cikiyor...Hala da var zaten, ilac ve Hastalik sonrasi kilonunun bir kismi duruyor, yavas yavas göndermeyi calisiyorum...;))

      Sil
  6. ne güzel yaaa bak bu ege usulü olmuş yaparım :)

    YanıtlaSil
  7. Bende kahvalti da bu tur lezzetlere bayiliyorum gerci bu ara bol bol dereotu yiyorum da :)
    Ellerine saglik ablacim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dereotunu bende cok severim, afiyetler olsun canim :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma