25 Şubat 2016 Perşembe

KEMIK SULU UNSUZ CAKMA PACA CORBASI (CHIA TOHUMLU)

KOLAJEN CRBASI,ANTIAGINGSOUP,ANTIAGINGSUPPE, GENCCLESTIREN CORBA,DIYET CORBASI
KEMIK SULU UNSUZ CAKMA PACA CORBASI (CHIA TOHUMLU)
Sarimsakli ve sirkeli kolajen bombasi (antiaging), bagirsak dostu , bagisiklik sistemini güclendiren PACA CORBASI' nin cakmasi, taklidi de olsa nefisti  KEMIK SULU UNSUZ CAKMA PACA CORBASI (CHIA TOHUMLU)

Türkiye'de olsam Paca Corba'sini hafta da 3-4 kere icerdim...Kemiklerini güclendirmek , cilt kirisikliklarina engel olmak , hastaliklara karsi direnc artirmak isteyenler bol bol kemik suyu kullanmali...Agir ateste pisen,jellesen kemik suyu!

Bildiginiz paca corbasinin unsuz hali, isteyen 1 yemek kasigi koyabilir, ben koymadim...Corbanin kivamini koyulastirmak ve Chia tohumunu tüketmek amacli ,1,5 yemek kasigi China Tohumu koydum..

2 kisilik olan bu corba sirf benim icin pisti..Evin erkekleri sarimsakli ve sirkeli seyleri yemiyorlar...

KEMIK SULU UNSUZ CAKMA PACA CORBASI (CHIA TOHUMLU) MALZEMESI:

4 kepce kemik suyu (ilikli dana kemigi ve kuzu gerdanindan yapilmis)
1 su bardagi Keci yogurdu
1 yumurta beyazi
1,5 yemek kasigi Chia Tohumu
Tereyagi-zeytinyagi-hindistan cevizi yagi
Aci pul Biber, nane,tuz
Elma sirkesi
1sarimsak

KEMIK SULU UNSUZ CAKMA PACA CORBASI (CHIA TOHUMLU)YAPILISI :

Kemik suyuna chia tohumlarini koyup  orta ateste 5 dakika kaynattim.
Yogurt ve yumurta akini cirptim, kemik suyundan azar azar ilave ederek,  yogurdu ilistirdim.
Yogurdu tencerede ki kemik suyuna koyarak ,kaynatmadan ,kisik ateste karistirarak biraz pisirdim.
Tencereyi kenara aldim ve icine 1tatli kasigi hindistan cevizi yagi koydum, hemen eriyor (h.cevizi yagi sart degil tabi,opsiyonel).Chianin jellesmei icin biraz beklettim.
Tavada tereyagi ve zeytin yagini istip, yakmadan icine pul Biber attim..tavayi kenara cektim..

Yogurtlu corbalarda kesilme olmamasi icin tabi ki tuzunu en son atiyoruz...Sarimsagi tuz ile ezip, elma sirkesi ile beraber corbaya koydum.
Tabaga chiali kemik suyunu koydum ,üzerine kuzu gerdaninin etlerinden yerlestirdim..
Sosunu etin kenarlarina döktüm..

Kuru nanem kalmamisti, taze nane ile süsledim.Yerken taze cekilmis Kara biber serptim..

Sifa niyetine...

14 yorum:

  1. ellerine sağlık Şule, damak tadımız senle son günlerde çok ayrıldı arkadaşım :)))
    doğru olan sensin de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) anliyorum...estagfirullah canim...Bizim evde de normal yemekler pisiyor...Yazmistim gecen ki Lahmacun cilginligimizdan yayinlamadiydim Post olarak.o hosuna kesin giderdi bak :)) ..2 kisi icin 10 Lahmacun yapip ,hepsini de yedik oglumla ;))
      Bu Corbayi Genelde sevmezlerde ama cok yararli ,birde icine tohum atinca :))
      Elimde biraz daha tohum var degerlendireyim dediydim...

      Sil
  2. Emeğinize ve elinize sağlık . Bişey soracağım. annem Chia tohumunu nerden bulacağız diyor ? .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecenlerde BIM de ucuza satmislar,herkesler Kapis Kapis etti...büyük marketlerde ve online satisi var ama Türkiye'de burdan daha Pahali satiyorlarmis..bizim burada benim icinde Pahali ,ucuzlayinca aliyorum..
      Aslinda bir Hastalik yoksa 1 corba kasigi Undan bir sey olmazda,iste Az un kullanmaya calisiyorum..
      Su an ki en sagliksiz iki sey Biri Rafine seker digeri ,genetigi degistirilmis bugdaydan yapilan unlar...uzmanlar yemeyin diye uyariyorlar...bizim mutfak yemeklerine de sag olsun bulgur,un,seker ... Cok lezzetli yemeklerimiz var ama bizi de hasta ediyorlar :(

      Sil
  3. ahh ahhh ağzımın suyu aktı resmen akşam oldu böyle oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksam vakti görmek iyi olmadi , güvenilir bir lokantada icmek care olurmu acaba ?

      Sil
  4. ne kadar besleyici bir çorbadır bu ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil Mi? Ama cogunluk pek sevmiyor bu corbayi ..

      Sil
  5. Eline sağlık sıcak sıcak iyi gider.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,hazirladim olunca bu gün bir kase ictim, iyi geldi gercekten :) tesekkürler Sevdican ..

      Sil
  6. ay ben paça işkembe filan yiyemem kokusuna bile dayanamam yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkilerde bana kiziyor iskembe pisirdigimde ,o da yada yilda bir ,ev niye pis korkuyorum diye :) halbuki her yeri havalandiririm, ama kokuyo iste :))
      Neyse ,bu postu görmezden Gel :)))

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma