26 Şubat 2016 Cuma

BAHCE PERIM STAR GAZETESI PAZAR EKINDE YAZIYOR



Selam, artık benimle Star Gazetesi Pazar ekinde yol alabilirsiniz. Tarihin içinden çıkıp gelmiş şehir, bina ve objeler bize dile geldi. Beklerim.

" Bache Perim " Safiye Yasar Erdinger, Blogger arkadasimiz kültür, tarih yazilariyla ,güzel anlatimiyla bundan sonra Star Gazetesi pazar ekinde sizlerle bulusacak.

Safiye Instagram sayfasinda duyurdu bu güzel haberi. Duyanlar duymayanlara devam aktarsin :) 
Kendisini burda da tekrar kutluyorum..Yolun acik, okuyucun bol olsun canim...

14 yorum:

  1. Şule harikasın. 💜💚💙💛 Desteğin için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. AA ne kadar güzel çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel, kalemine sağlık, Safiye nin. Senin desteğin de ayrı güzel , sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  4. Safiye'nin yetenegi degerlendiriliyor ;) Kanimca kararimca minik bir duyuru :)

    YanıtlaSil
  5. ayyy hem de izmiri yazmış aaa oo seviyo evet yazmayı hem de sevdiği konu du bakayım hem bulurum gasteyi hem de ben de duyurayım oleeey. görürdüm bu yazını zaten de belki yarın öbür gün görürdüm duyurcam tabiiiiiii ay ne hoş bişi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum cok mesgulsün , hafta sonu gelmeden duyulsun iyice dedim.senin okurun,ziyaretciler daha cok :))

      Sil
  6. yok yaa roseannaenın mezarı adlı tatlı bir film izliyom şimdiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korku filmine benziyor ama tatli diyorsun...Keifli izlemeler o Zaman..Iyi geceler...

      Sil
  7. bak ben deeee yazdıım :)

    YanıtlaSil
  8. Harikasın Bahçe Perim. En kısa zamanda okumak isterim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  9. Şulem Eline sağlık, çok güzel bir yayın olmuş <3
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog dayanismasi :) yorumun icin Tesekkür ederim :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma