2 Ekim 2015 Cuma

KINOALI KABAK SALATASI ( BULGURLU KABAK SALATASI )

KINOALI KABAK SALATASI ( BULGURLU KABAK SALATASI )


Yine harika bir salata, cok saglikli, super diyet yemegi secenegi...Cay saatlerinde, etin yaninda  benim gibi tek basina aksam ögünü olarak tüketilebilinir...

Indirimdeyken aldigim Kinoalari degerlendirmek zamani gelipte geciyordu bile...Dün 1 bardak Kinoayi iyice yikayip,biraz ilik suda bekletip, kirli suyunu döktükten sonra 1,5 su bardagi sicak su ile pilav gibi pisirdim...Üzerine kagit havlu örtüp,  dinlendirdim.Soguyunca buz dolabina koydum..



KINOALI KABAK SALATASI ( BULGURLU KABAK SALATASI )
PISMIS KINOA - QUINOA
 

KABAK SOTE,SULEMCAFE.
 KABAK SOTE

Bugün de 1 yesil kabagi, kabugu ile rendenin iri tarafindan rendeleyip, az sivi sag ile tavada hafif soteledim...Sogumaya biraktim...


Sonra 1 dis sarimsagi az tuz ile ezip,1-1,5 su bardagi süzme yogurda kattim...Icine 4-5 kasik pismis Kinoa ekledim...4 tane cevizi iri dövüp ,bunu da salataya ilave ettim...


SULEMCAFE,KINOASALAT
KINOALI KABAK SALATASI

Üzerine (aslinda icine de cok yakisiyor, ben seviyorum ama  evde az kalmisti dereotu) dereotu, zeytin ,havuc dilimleriyle süsledim...


HAFIF, DOYURUCU, SAGLIKLI SALATA

Kirmizi pul biberde eksik kalmasin dedim :)

Denemenizi tavsiye ederim...Kinoa'nin icinde oldugu, kinoanin kendine kokusu, tadi hiic farkedilmiyor...

 Peki, Kinoa bulamiyanlar ne yapacak?

Kolay, pilavlik ince bulgur da sahane oluyor:) O zaman salatamiz Bulgurlu Kabak Salatasina dönüsecek.

Simdiden afiyet olsun....Bulgursuz, Kinoasiz Yogurtlu Kabak Salatasi icin buraya tiklayabilirsiniz..

Kabak, Kinoa, Süzme Yogurt, Sarimsak, Ceviz, Az Tuz,Az Sivi Yag, Dereotu, Havuc, Zeytin, Pul Biber = Kinoali Kabak Salatasi

10 yorum:

  1. Y ben bu kinoya bayıldım :) Yapmaya cesaret edemiyorum ama severek yedim. Kinoa topları yapsanız ya mesela bir ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kinoa topladim mi? Bir bakayim, nasil bir seylermis :) insallah bir gün yaparim... Sevgilerle

      Sil
  2. sen sevdin kinoayı yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Emeğinize sağlık diyorum :D havuç hastasıyım bu arada ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cig havucu bende cok severim ,salatasini,Mezesini :)

      Sil
  4. Ben yabancı bloglarda çok görüyordum bu kinoayı türkiyede satıldığını bilmiyordum. Merak ettiğim tatlardan biri elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük marketlerde ve on line satis yerlerinde bulunuyormus.Ben yurt disindayim ama...

      Sil
  5. Arkadaslar yoruma dönecegim...

    YanıtlaSil
  6. 12 Ocak yani bugün Yorum yazdan arkadasim,özür dilerim .yorumunuzu yayinlayayim derken sildim :( denerseniz haber verin Lütfen,sevinirim...

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma