30 Ekim 2015 Cuma

KARABUGDAY KISIRI - KARABUGDAY SALATASI

Karabugdayliiiim, karabugdayliiiiiim ,karabugdaylim beniiiimmmm :))






Hiiiimmm! Harikaydi :)


grechka,buchweizengrütze,salate,salat,healty recipes, karabugdayli tarifler
KARABUGDAY KISIRI-KARABUGDAY SALATASI

Karabugdayin en güzel lezzetli hallerinden biri daha KARABUGDAY KISIRI VEYA KARABUGDAY SALATASI...


KARABUGDAY-GRECHKA-BUCHWEIZENGRÜTZE-GLUTENFREI-GLUTENFREE-GLUTENSIZ

Fotoyu cekerken, aklima buzdolabindaki , önceki salatadan artan  Multicolor Lettuce Salata yapraklari geldi...


SAGLIKLI  NARLI KARABUGDAY SALATASI

Kisiri ikiye bölüp  , yarisina ekledim ve KARABUGDAY SALATASI yaptim...Nefis oldu...


LEZZETLI DOYURUCU KARABUGDAY SALATASI
Karabugdayli Cacik icin hasladigim Karabugday'in yarisi duruyordu ,onu kullandim...

Haslanmis, sogumus karabugday tahmininen 1 su bardagi
Yesil sogan 1 tane
Kirmizi sogan , 1 tane, ceviz kadardi
Maydanoz,
Elma sirkesi
Nar Eksisi
Limon suyu,1/2
Karabiber, zerdecal, kirmizibiber,tuz
Zeytinyagi
Nar, 1/2 tane
Yesil yaprakli salatalar
* salatalik
* kirmizi Paprika, Kaliforniya biberi biraz, (unutmusum yazmayi)

(Cevizli de  cok güzel oluyor )

Nar cok kücüktü, tane isi satiliyor ve tanesi 1€ :( 

KARABUGDAY KISIRI VEYA KARABUGDAY SALATASI...

Bildigimiz kisir gibi yapilir, afiyetle yenir....Siddetle tavsiye edilir..Saglikli, doyurucu,vs....:)

12 yorum:

  1. buğdayı çok severim. Hetgün olsa hergün yiyebilirim..:) Ama salata olarak hiç yapmamıştım. Eminim harika olmuştur. Ellerinize sağlık.. Mutlaka deneyeceğim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugdayi bende severim...Bu karabugdayin tadi ve dokusu degisik ama yine de bu haliyle cok güzel:) tesekkürler...

      Sil
  2. şule ben bayıldım karabuğday tadına,kısırı da çok mu çok severim.oh ne ala,yapar yapar yerim ben bunu:)
    eline sağlık,teşekkürler,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir tad yeni bir secenek ,bende bayagi alistim tadina :) sevgilerle Havva

      Sil
  3. Nar çok yakışmış görünüyor. Afiyet olsun : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecekten yakisiyor belki sende tadina bakarsin bir gün Melek :)

      Sil
  4. ellerine sağlık canım daha önce hiç görmemiştim ben bu tarifi ama çok lezzetli görünüyor hakkaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler Mia :) Denemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  5. Acayip canım çekti şu an... :) Restoranlarda yiyorum, evde de yapılabilir... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapimi cok kolay ,tavsiye ederim...Restoranlardakiler eminim coook pahalidir.

      Sil
  6. Nasıl canım çekti gece gece, anlatamam... Al sana internetin zararları... :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle saglikli bir sey:) üzüldüm simdi ama...

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma