27 Ekim 2015 Salı

EKIM AYINDA CILEK




Yazdan kalan  cilek  saksim Ekim ayinda yeninden ürün verdi... Yaz tatilimiz öncesinde de cilekler büyümüstü ama  geldigimizde hepsi yapraklari ile kurumustu...Saksiyi atmayip, balkonda bekletmistim, icim acimisti...Bu ilk cilek yetistirme deneyimimdi...
Ara ara saksiyi suladim, yapraklar tekrar yesillendi, gel zaman git zaman bir de baktimki ciceklenmis...Nasil sevindim...Cilekler gittikce büyüyordu... Aksi gibi havalarda sogumaya basladi, yagmur, soguk...Günes kendini pek göstermiyordu...

Buna ragmen cilegim kocamam oldu...Son günlerde havanin biraz düzelmesiyle cilegim kizardi bile...Ama dün ne göreyim cilegin saksiya bakan tarafi kararmis, bozulmus , kopardim ,attim mecburen...Simdi umudum diger cilekte bakalim nasip olacak mi yemek?

Olmasa bile güzelligi ,onu seyretmesi bile yeter :))

5 yorum:

  1. canım öncelikle çok geçmiş olsun,çilek zamanına aldırmadan seni mutlu etsin istemiş demek ki,ama sakın saksıdan atma emi,sonra yine çıkacaktır amanı gelince:)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok Tesekkür ederim ...Güzel bir bakis acisi Havva. Aaa! Iyiki söyledin,saklarim o zaman...

      Sil
  2. Maşallah nasıl güzel gözüküyor. İnsana seyretmesi bile mutluluk verir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil Mi? Ilk gördügümde havalara ucmustum...Günes isinlarini almasi icin gezdirdim durdum ,yerini degistirdim hep :)

      Sil
  3. ay ne güzel sahiden deee :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma