28 Ekim 2015 Çarşamba

SON GÜNLERDE OKUDUKLARIM

OKUNAN KITAPLAR
Güzel bir gün gecirmemiz dilegi ile herkese merhaba  :)

Gördügünüz kitaplari hastanede  okumak icin kütüphaneden almistim.Benim icin sans meselesi, gittigim zaman güncel tanidik kitaplari bulmak...Türkce kitaplar bölümünde raflari 2-3 kez kontrolden geciriyorum. Olurda tanidik bir isme rastlarim diye ...

Önce Pucca'nin kitabini " O Adam Buraya Gelecek " gördüm ve sepete koydum... Sonra "Gizli Anilarin Yolcusu 'nu fark ettim...Ayse Kulin' in dörtlemesinin  ilk kitabi...Ve birden gözüme
 " Fi "  ,onun ardindan " Ci " carpti...Onlarida koydum sepete... Sansli günümdeymisim :)

Bir tasla 4 kus vurmus oldum ...Fi, Ci , Pi adli kitaplari, sosyal paylasim hesaplarinda görüyordum, merak ediyordum...

Kimin yazdigi ve konusu hakkinda derin bir bilgimde yoktu....Nasil olsa bulamam, okuyamam diye arastirma geregi  hissetmemistim...

Fi 'yi hastanede yatarken 2 gün icinde bitirdim .Ardindan . "Gizli Anilarin Yolcusu" nu okudum...3. gün Ci' ye basladim , eve gelince son sayfalarini da okuyup bitirdim...

Pucca ' nin kitabini önce hastanede okurum, cabuk biter ,eglenceli olur dedim ama gülme krizine kapilipta dikislerimi patlatmamak icin vazgecip, ameliyat öncesi evde okudum...

Pi 'yi de umarim  kisa zamanda bulurum...Erotik sayfalarinda bazen SIKILSAMDA sürekleyici, güzel kitaplardi....Elimden birakamadim...Zaten hasta yataginda kitap okumaktan baska yapacak bir isimde yoktu...

Odada ki Tv. yi  giris yapinca actirmamistim, son gün canim televizyon izlemek isteyincede cok gec kalmistim (18:30 son basvuru saati imis)...

5 gün boyunca Internet baglantimda yoktu..Günlügü 3 € ödenerek Internet kullanimi mümkündü, onuda giris yapinca actirmak gerekiyordu..(cep telefonumda Internet yok, evde kesintisiz 24 Saat baglanti oldugu icin ,gerekirse onu kullaniyorum)
3€ da cok pahalima gitti yahu :)   Kaldigim hastane Doktorlar tarafindan isletilen özel ve taninmis bir hastaneydi ,bu uygulmalari biraz tuhaf buldugumu da söylemeden gecemiyecegim.

Neyse ,kitaplarimi okudum, kafami dinledim biraz :)

Sonra merak ettim, kimmis bu Akilah Azra Kohen dedim ve arastirdim...Kimdir? , Bu kitaplari niye yazmis? ,Dünya görüsü nasildir?  vs diye sizde merak ediyorsaniz burayi tiklayiniz efem :)

Simdi biraz uzanmam,dinlenmem lazim, uzun süre oturamiyorum,biraz ev isi de yaptim, önce yikanan camasirlari da asayim ben ...Hadi, herkese kolay gelsin:)


15 yorum:

  1. Selam, geçmiş olsun. Pi,Fi,Ci üçlüsünü bende merak edenlerdenim ama daha sırada okunacak başka kitap varken onlara sıra gelmedi. 3 € mu?? Abartmışlar gerçekten, 3-5 gün için değmez zaten kitap oku daha iyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler Gamze:)

      Keske benim elimin altinda da okunacâk kitâplar olsaydi simdi :)

      Sil
  2. bol okumalar canım. Umarım dikişlerinde biran önce düzelir.

    YanıtlaSil
  3. fi çi pi yi okumuştum. Milli bilinç için güzel bir motto veriyor. pucca zaten candır. Sonuncusunuda beğendiysen deneyeceğim (:

    YanıtlaSil
  4. hadi sen dinlen geçmiş olsun yorma kendini. pukkanın bu kitabını okuycam ben de. kulini okumadım. bu fi çi pi aldım başladım ama havasına giremedim sanırım okuyamayıp bıraktım. ama iyi olmuş hastanede kitaplarla baş başa kalmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür kitplar cerez gibi, seni pek acmaz bilirim:)

      Sil
  5. ah sonunda dayanamicam ben de başlicam bu seriye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk kitap hosuna giderse ,merâktan digerlerini de okursun:)

      Konular bilindik, erotizmle yogrulmus (bu kadâr yogun oldugunu bilmiyordum, Christian Grey 'in gölgesi buraya düsmüs sanki, SM siz versiyonu)

      Sil
  6. Fi'yi annemin elinde gördüm dün. Neslin beğendikleri aynı oluyor demek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo! Bakalim teyzenin yorumu ne olacak? :) Ben, isimlerinden dolayi daha farkli bir icerik beklemistim :)

      Sil
    2. Ayy! Teyze dedim ama annenin yasinida bilmiyorum :) ben 46

      Sil
  7. Fi Pi Çi'yi bende merak ediyorum.O adam buraya gelecek güzel bir pucca kitabıydı.Yeni kitabını çıkarmasını 4 gözle bekliyorum :)
    Blogumda bir çekilişim var canım beklerim.
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/2015/10/beyazbegonvil-ve-essence-ile-2-kisiye.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecegim, yanliz ben yurt disindayim...Katilamazsam Google+ da paylasirim:)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma