21 Şubat 2014 Cuma

KITAP ÖNERISI

KITAP ÖNERISI




Son zamanlarda  okudugum en güzel kitap ; " Senden Önce Ben " .

Mutlaka okuyun, tavsiye ederim.Elimden birakamadim.Gecen aksam, gece yarisina kadar okuyup

bitirdim.Cok akici bir dille yazilmis,sürükleyici,hüzünlü bir romandi.

Arka Kitap Bilgisi

Birbirlerine aşktan başka verecek hiçbir şeyleri yoktu...

Yaşamın ince detayları Loudan sorulur. Otobüs durağıyla ev arasında kaç adım var? Çalıştığı kafeye

gelip gidenler nasıl bir hayat yaşıyor? Parlak yeşil elbisenin altına ne renk külotlu çorap giyilir? Onda

 bu soruların hepsinin cevabı var. Kolayca mutlu olabildiği küçücük dünyasında bilmediği tek şey

 hayatın çok daha karmaşık soru ve cevaplarla dolu olduğu...

Geçirdiği motosiklet kazasıyla hayatı altüst olan Will uzun süredir karmaşık sorularla meşgul. Bu

 hayatta diğer insanları mutlu eden küçük şeyler ona biraz olsun keyif vermiyor. Çevresindeki tüm

renkler birden griye dönmüş ve böyle bir umutsuzluk içindeyken yapabileceği tek şeyin hayatını

 sonlandırmak olduğunu düşünüyor.

Peki, asık suratlı, aksi ve geçimsiz Will, Lounun rengârenk yaşamıyla karşılaşırsa neler olur?

Mucizelere inanmıyorsanız durup bir kez daha düşünün...



"Ve Daglar Yankilandi", " Dönüs"  ile " Senden Önce Ben" okudugum son kitaplardi ve stogum bitti , simdi

bana, tekrar kütüphane yolu gözüktü .....

4 yorum:

  1. en kisa zamanda okumayi dusnuyorum, amazonda inanilmaz rating almis..Kitap tavsiyelerine bayilirim bu arada, okudukca yaz buraya da..

    YanıtlaSil
  2. Tamam canim yazarim.Ama sizde yazin, ne okuduklarinizi ve begendiklerinizi.Herkesin zevki degisikte olsa fikir sahibi olmak güzel.

    YanıtlaSil
  3. bende bugün yeni aldim merak ediyorum sulecim konusunu:)
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. Ayy! Cook güzeldi..Cok cabuk okuyup,duygulanicagina eminim.Iyi aksamlar..

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma