22 Şubat 2014 Cumartesi

Kaybolan gün , hic gülmeden gecen gündür... Chamfor



 


  Zevkle takip ettigim "Icimdengeldigigibii.blogspot.com " blogunun paylasimini sizlerde görün istedim.
Yasamdan cok ilginc kareleri seyretmek , degisik olaylara sahit olmak icin blogunu izleyin derim.

Cumartesiniz gülerek gecsin !

DIP NOT:Bu paylasim ilk önce " O Ben Siz Artik " tarafindan Google + da paylasilmis yeni farkettim.

DIP NOT : Bu postu daha önce Cafem blogta yayinlamistim, yine bir cumartesi günü.Yeniden görmek , hatirlamak icin tekrar yayinliyorum ,  güzel yorumlariniz ne yazik ki orda kaldi.

5 yorum:

  1. Günaydinlar,günün mutlu gecsin canim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba hayırlı olsun demek için uğradım.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkür ederim Zeyneppcigim.Haftaya izinliyim.Yeni spor planlari hazirlayacagim.

      Iyi günler dilerim ,canim.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma