29 Temmuz 2015 Çarşamba

Tatilde Ben

Hava cok sicak... Bütün yil özlemini cektigimiz tatilimiz sürerken, bu sicaklik insani bezdiriyor...+50 lik günes kremimi bol bol sürüyorum,semsiyelerin altinda yatiyorum,yanmamak icin büyük caba sarfediyorum...Insanlari anlayamiyorum, bronzlasmak ugruna ,güneslenmenin tehlikeli oldugu saatlerde direk günesin altinda yatiyorlar, kücük cocuklar bile bu saatlerde disardalar,havuzda oynuyorlar...günesin zararli etkileri hicte sakaya alinacak gibi degil, ama cogunun umrunda degil.

Iki günde bir ailecek  sabahin erken saatlerinde ,6:00 da kalkip, yürüse- kosuya cikiyoruz...Havanin  serinliginden istifade edip, sporumuzu yapiyoruz, erken saatte kalkmak zorlasada :) . Otelimiz Sorgun Titreyen Göl'e cok yakin...Manzarasi cok güzel,gölün etrafinda yürümek ,kosmak daha bir güzel...

Su jimlastigi, sabah jimlastigi, Yoga ve Step Aerobic kurslarina katiliyorum,Tembel tembel yatmak olmaz tatilde...Cadir altinda,gölgede yapilsada Step Aerobic en cok terleten spor oldu...otelin Fitness odasinda bir kere spor yapabildim  ,30 dk.,canim cikti resmen ,sicakta spor yapmak cok zormus:)

Bu sicaga ragmen Türk hamamina hergün gitmeyi ihmal etmiyoruz,nerdeyse bizden baska kimse olmuyor...
Yemeklerden hic memnun degiliz,en iyisi Tas firin lahmacun..Bugün iki iscinin kacip,isi biraktigini ögrendik. Simdiki ustada kacmaz insallah...otelde yabanci turistler cogunlukta olsada Türk turistlerde epey var.
Aksamlari balik,Salata,corba var menümde...Bol limonlu su, naneli meyveli aromali su, yesil cay iciyorum...Ama yemek sonrasi yedigim bir kac Baklava tatlilarini gazeteciler bile duymus, burcumda yediklerinize dikkat etmezseniz Kilo alacaksiniz diyordu :))

Bundan iyi uyari olurmu hic? Eyvah!

(Haberleri, gündemi üzüntüyle takip ediyoruz, insallah bu karanlik günler Uzun sürmez)

1. sevindim güzel tatilmiş. sorgun. ordaki beş yıldızlılardan biri demek ki. yemekler açık büfe iyi olmalı ama aşçı iyi değil demek ki. otelde aşçı en önemlisi. çevreyi de gezin bari yaa. manavgat sonra da kemer filan :)

1. Evet,her sey dahil sistemi...Acik Büfe sistemi ama nerede ne var turuna cik,siraya gir, Masa kap stressi var.Side ve Manavgata o kadar cok geldikki,her seferinde tiristik yerleride gezdik.Bu Tür oteller kücük cocuklar icin iyi oluyor,Aqua parki,hazir yemekler.vs...ama biktik artik.Bundan sonra Buch tarz tatil yapmak istemiyoruz...Yine i ipadi vermem gerekiyormus :( daha Yeni almistim ama elime...

2. :) Burç yazısı bu kadar mı denk düşer..:) Ama tatilde insan azcık kaçırabiliyor.. Sonuçta yüzmek de insanı yorar... İyi tatiller:..:)

1. Posta gazetesinde okuyunca bende sasirdim :)), Tesekkürler.Evet yüzmeyi bilsem :) deniz kenarinda ayagimin degdigi yerde yüzüyormus gibi yapiyorum :) havuzlarda 135 cm... Icinde rahat hareket edebiliyorum :))
      Tesekkürler :)

2. Ben de yüzme bilemem,,, Yüzüyor gibi yaparım..::) Olsun deniz mi deniz işte...:)

3. En son baklava olayına çok güldüm açıkcası. Olsun o kadar spora bir şey olmaz bence. :) Size ve ailenize çok güzel tatiller diliyorum.

4. Bu sıcakta spor yapmak zor gerçekten, sabah yürüyüş yaparken nefes alınmıyor neredeyse.

1. Sabahin erken saatlerinde yaptin yaptin yoksa unuttu gitsin...insan bayginlik geciririr,yarar yerine zararli verir,,,

5. İyi tatiller canımcımmm, boşver sen gazeteyi ya, götür baklavaları bişey olmaz o kadarcıktan :), zaten çok sıcak bi de step aerobik falan yapıyormuşsun yakarsın kalorileri. Çevreyi de gezin safariye falan katılın çok eğlenceli oluyo.

1. Dün parasailing yaptik oglumda.Öncesinde cok korkuyordum, sonrasinda hosuma gitti :) .Tesekkürler canim...

6. tatilin tadını çıkarın bence :)güzel paylaşım. takipteyim
    blogumada beklerim
    www.tesetturnotlari.blogspot.com.tr

1. Tatil dönüsü insAllah ziyarete gelecegim,sevgilerle.

7. Merhaba:-)bloğunu gezinirken gördüm takipteyim canım bana da beklerim:-)

1. Hos geldiniz.Tatil dönüsü insAllah ziyarete gelecegim,sevgilerle.

8. Tatilde yaz gribi olmak cok kötü :( limonlu suyu, bitki caylari elimden düsmüyor.Klima carpmis :(

9. Tatilde de sporuna yediklerine dikkat etmeye calisiyosun ya ablacim, sana bravo diyorum :) Bence herkes de yapamaz ne de olsa tatil :) Ama azicik kacirmadan da biseycik olmaz :)
    Bu arada sicak havaya dikkat edin, harika bir tatil olsun :)

1. Tesekkür ederim canim...Sinizütlerimi azdirdim,mecburen ilac tedavisine gectim...ucak yolculugunu kulak agrisi olmadan atlatirsam cok sevinecegim.Iltahap sökücü ve kulak damlasi kullaniyorum...Bu Halde bile sporumu atlamiyorum, delimiyim nedir? :)) sevgilerle

10. nası gidiyoooooo :) geçmiş olsun ama yaa.

1. Tesekkürler deeptone,döndük ve iyilesiyorum :) sevgilerle

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...