15 Aralık 2014 Pazartesi

PAMUK GIBI YUMUSACIK TAVUK GÖGSÜ

HARIKA LEZZETIYLE YUMUSACIK  TAVUK GÖGSÜ KIZARTMASI

Tavuk gögsü yagsiz oldugu icin genelde ,kuru ve tatsiz olur.Ama bu yöntemle yumusacik tavuk gögsü kizartabilirsiniz.


Istenildigi kadar tabuk gögüsleri keskin bicakla enlemesine ikiye kesilir.Köri, soya sosu ve zeytinyagi
ile en az üc saat  marine edilir.Marine etmeden önce ister catal ile ister özel aleti ile tavuk etini cok kere arkali önlü delelim.Bu sosu icine daha iyi cekmesini sagliyacaktir.


ET DELICI ALET

Soya sosunda tuz oldugu icin,tuz serpmiyorum.Isteyen sofrada serpebilir...Gerekte kalmiyor aslinda.Yemeklerimizde tuzu azaltmanin ,böbreklerimize,kalbimize büyük yarari var...Ayrica tuz ,vücutta ödem yapiyor,sis göbege sebep oluyor.

Teflon yada seramik tavada sosundan cikarip ,iki tarafini kizartalim.Yumusacik tavuk gögüslerinin tadi damaginizda kalacak...

Deneyeceklere afiyet olsun.

* Geceden marine yapip,aksam eve gelince,pilav piserken  kisa sürede kizartabilirsiniz.

* Yagi göz karari koyuyorum.Etlerin iyice marine ile kaplanmasi  lazim.

11 yorum:

  1. Oyle lezzetli gorunuyor ki, su anda olsa da yesem dedim :) Ellerine saglik ablacim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kisa zamanda alip,yapiverrsin canim.Simdiden afiyet olsun.

      Sil
  2. ay zaten açım şu an ne güzel görünüyor: ))

    YanıtlaSil
  3. Hay Allah!

    Umarim,kisa zamanda yersin Sevdicann.

    YanıtlaSil
  4. hımmm bak çatalla delmek akıllıca içine geçmeli ben bunu düşünmemişim heç : ) süpersin canım yaa <3<3

    YanıtlaSil
  5. ayy bak tavuk göğsü deyince geçende bi akraba kazandipli tavukgöğsü yaptı da yeminle tepsinin yarısını tek başıma yedim. gözüm döndü. acaip bişiydi yaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Gercek tavukgögsü tâtlisini hic yemedim.Icinde tavuk etli olanini.Tariflerini okumustum ama denemedim.Yalanci tavukgögsünü cok severim,yaptigimida cok begenirlerdi.

    Dur ,iyi aklima geldi,yarim ölcü yapayim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifini blogta yayinlasan?

      Sil
    2. kazandipli tavuk göğsü mü. ay ben de bilmiyom hiç yapmadım ki ama o yediğim yerden isterim yaparım sona yazarım oleeey :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma